Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Kokemukseni Jeesuksesta

#16000 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

20.06.2013 10:12

#15977: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Omasta kokemuksestani vakuutan seuraavaa : Jeesukseen saa yhteyden rukoilemalla. Tiedän sen koska olen saanut useita vastauksia rukouksiini vuosien varrella. Jeesus puhuu sisimmässäni ja asuu minussa, kuten muissakin uudestisyntyneissä uskovissa.

Kyllä Jeesus toki oli myös historiallinen henkilö, linkissä tarkemmin tietoa : http://www.nic.fi/~vlahsrk/tekstit/jeesushi.html

Raamattu kertoo Jeesuksesta:  "Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta." , Johanneksen evankeliumi 1. luku, jae 14.  Johannes tunsi Jeesuksen, kuten nykyäänkin uskovat saavat tuntea saman Jeesuksen. 

Vastaukset

Vieras

#16001 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-06-20 10:15:09

#16001: Kokemukseni Jeesuksesta - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Minäkin juttelen John Lennonin kanssa joka päivä. Hän oli historiallinen henkilö.

omakohtainen kokemus myös

#16005 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-06-20 11:00:44

Vieras

#16015 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-06-20 13:11:49

#16000: Kokemukseni Jeesuksesta - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Minä olen saanut koko elämäni jokaisena päivänä vastauksia. Siihen ei välttämättä mitään Jeesusta tarvita. Kun saat vastauksia voi vastaaja olla korkein sinä tai luoja tai miksi sitä haluatkin kutsua. Turhaa lietsomista. Mistä muuten olet varma että se on sinulle Jeesus? Sä sentään kerrot kokeneesi näin ja se on fine,mutta täällä on esim toi Fundis jolla ei ole pokkaa vastata mistä on saanut henkien erottelemiskyvyn. Kukaan ei ole toista parempi saadessaan viestejä sillä ne tulevat lopulta itseltä, ei ego itseltä vaan Itseltä. Näin ollen kun panettelette vaikka homoja niin panettelette itseänne.