Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#15959 Haluaisitko tuntea Isän

19.06.2013 15:53

Joh. 8:19 Raamatusta: Jos tuntisitte minut, tuntisitte myös Isäni. Lähde: Luther Martti, Tienviittoja. Perussanoma Oy, Latvia 2009 sivu 20: Älä siis millään muulla tavalla koeta oppia tuntemaan Isää; siitä ei tule mitään. Sulje vain silmäsi ja sano: Minä en tiedä Jumalasta enkä Isästä mitään, jollen tule kuuntelemaan, mitä Kristus sanoo. Sillä jos me saarnaamme tai ajattelemme jotakin muuta kuin tämän miehen sanaa, olipa se kuinka suurenmoista tahansa, kyseessä ei ole Isä, vaan sokeus, erehdys ja itse _erkele. Jos te tunnette minut, tunnette myös Isän. Isä on näet sanonut, että hän haluaa tulla tunnetuksi Pojan kautta. Hän irrottaa meidät kaikista korkeista kouluista, kaikkien viisaiden ihmisten laeista, kaikkien pyhien ihmisten elämästä, kaikkien uskontojen uskosta ja opeista ja sanoo: Jos joku haluaa tietää, kuka minä, Isä Jumala, olen, se kuulkoon Kristusta, Poikaa.

Vastaukset

Vieras

#15961 Re: Haluaisitko tuntea Isän

2013-06-19 16:02:23

#15959: - Haluaisitko tuntea Isän 

Kylläpäs rupes väsyttää. Otanpa nokoset ennen saunaa. Sit vähän kaljaa ja juttelee nukkumatin ei ku nukkumaijan kanssa.

Vieras

#30183 Re: Jos tuntisitte minut...

2014-03-01 18:33:10

#15959: - Haluaisitko tuntea Isän

Tuossa kohdassa 15959 olisi.