Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#14232

23.05.2013 22:31

Taku: "Ja Eutanasia minun käsittääkseni tarkoittaa sitä että ihminen ITSE PÄÄTTÄÄ OMAN ELÄMÄNSÄ LOPETTAMISESTA.Ja siitä Hollannin armomurhissa ei ole kysymys.Täytyy vääntää rautalangasta näköjään kaikki." ja "Kyllä perustuu Hollannin laki sallii sairaiden ihmisten surmaamisen."

Kerro nyt hyvä ihminen mitä sinä ajat tällä nyt tarkoitat. Alankomaissa ei ole mitään armomurhalakia. Edelleenkään!

Ja kun olet kerran jotain tänne kirjoittanut, niin älä luikertele siitä pois!

Ole edes sanojesi takana äläkä vääntele sitä kuin rautalankaa.

Koeta silti kestää tuleva muutos laissa, vaikka et sitä hyväksy.

Vastaukset

taku

#14244 Re:

2013-05-24 07:05:03

#14232: -

Tätä keskustelua ei vaarmaan kannata jatkaa .Et näköjään halua ttai kykene ymmärtämään kunnolla mitä tarkoitan.Hollannissa on tälläinen laki josta kerroin voimassa.Nimenomaan kyse on siitä että siellä Toinen ihminen saa päättää toisen elämän lopettamisesta.Enkä ole luikertelemassa sanoistani irti en vaan pidä siitä että sanoani käännelään ja väännellään miten sattuu.Eikä minun maailmani romahda vaikkalaki tulisikin.olen tottunutetttä politiikassa tulee myös huonoja päätöksiä.Sitäpaitsi avioliittolaki on jo muutenkin sen verran päin mäntyä ettei tämä sinänsä ole mikään maailmanloppu vaikka toivonkin että laki ei menisi läpi