Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

ihmejakumma

#14083 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

22.05.2013 10:31

#14040: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Kun vaikutat niin kiinnostuneelta ottamaan kantaa erilaisiin asioihin niin voisitko ottaa kantaa seuraavaan;

Minkä vuoksi uskovan on otettava niin usein moralistin kanta suhteessa muihin ihmisiin? Eikö riittäisi oman elämän

kuntoon laittaminen eikä keskittyisi niin kovasti sen ensimmäisen kiven heittoon. Luojan halu tuskinkaan on ollut

ihmisten eriyttäminen ja jatkuva eripura uskosta, oikesta ja väärästä  jne. Nuo ovat kaikki vain uskon ja arvon asioita.

Ja millä tavalla se on keneltäkään pois jos joku haluaa homoliiton tai -suhteen? Vai toimiiko se lopulta niin että

ne jotka hautoo taipumuksia, ovat suurimpia moralisoijia? Aidon rakkaudellisessa uskossa ei ole tilaa sormella osoitteluun.

2000 vuotta sitten elämä on ollut erilaista ja juuri siksi ainoa varma asia maailmassa on muutos. Se on ja pysyy

halutaan me sitä taikka ei.

Vastaukset

fundis

#14089 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-05-22 11:14:18

#14083: ihmejakumma - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Kukahan tässä on muuttamassa ja mitä?

En ole tuominnut, moralisoinut enkä kivittänyt homoseksuaaleja, olen tuonut esille vain Raamatun kannan asiassa. Se mitä itsekukin tekee makuuhuoneessaan ei vie minun mielenrauhaani.

 

 


Vieras

#14101 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-05-22 12:53:32

#14083: ihmejakumma - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 

 

Mikä oli viisautta  - mikä ei sittenkään ollut.   Vaikka oli niin  suloista,  oli  lopulta katkerata kalman myrttiä.

 

"Poiketkaa tieltä,  väistykää polulta;                                                                                                                                            viekää pois silmistämme Israelin Pyhä."

Niinkuin lintu karahtaa paulaan: eikä tiennyt ,  että oli henkeänsä kaupalla,                                                                              kunnes nuoli lävisti hänen maksansa.

 

Sentähden,  poikani,  kuulkaa minua,  kuunnelkaa minun suuni sanoja.                                                                                     Älköön poiketko sydämesi tuon naisen tielle, älä eksy hänen poluillensa.                                                                                 Hänen majastaan käyvät tuonelan tiet, jotka vievät alas kuoleman kammioihin.

Tule,  nauttikaamme lemmestä aamuun asti, reimuitkaamme rakkaudesta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Se särkyy,  niinkuin särkyy savenvalajan astia,                                                                                                                           joka lyödään rikki säälimättä,                                                                                                                                                     niin ettei sen sirpaleista löydy palasta,                                                                                                                                       millä ottaa tulta liedestä                                                                                                                                                             tai ammentaa vettä astiasta.

 

Silloin sinä puhut maasta matalalta,                                                                                                                                             sanasi tulevat vaimeina tomusta

 

 

Kuinka ihminen voisi olla puhdas,

kuinka vaimosta syntynyt olla vanhurskas!

Katso pyhiinsäkkään hän ei luota,

Eivät taivaatkaan ole puhtaat hänen silmissänsä,

Saati sitten ihminen.

 

 

 

Ennenkuin syvyyksiä  oli,  synnyin minä,                                                                                                                                      ennenkuin oli lähteitä,  vedestä rikkaita.

Ennenkuin vuoret upotettiin paikoilleen,                                                                                                                                    ennen kukkuloita synnyin minä

 

 

Herran  Pelko on viisauden alku, ja  Pyhimmän

tunteminen on ymmärrystä.

 

 

Maa murehtii ja lakastuu,  maanpiiri nääntyy ja lakastuu;

kansan ylhäiset maassa  nääntyvät.

Maa on saastunut asukkaittensa alla,

sillä he ovat rikkoneet lait,

muuttaneet käskyt,

hyljänneet iankaikkisen liiton.

 

 

Herra on minu kanssani niinkuin väkevä sankari.

 

Vanhurskaus ja oikeus on sinun  valtaistuimesi perustus,

Armo ja totuus käy sinun kasvojesi edellä.

 

 

 

Minä,   minä olen teidän lohduttajanne;

Mikä olet sinä, että pelkäät ihmistä,

joka on kuolevainen.