IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

Kommentoitu viesti

liejusoturi

#2191 Re: Re: Re: Re: korpisoturille

10.05.2013 21:06

#2190: Korpisoturi - Re: Re: Re:

Te vapolaisethan olette varsinaisia luonnonsuojelijoita, kun väitätte suut vaahdoten puhdistavanne turveaavikkojen vedet puhtaammiksi kuin luonto itse! Ota nyt hyvä korpisoturi ja tutustu puhdistusraportteihin, joissa mm. pintavalutuskentiltä syötettyjen liemien todetaan jopa kasvattavan vesistöjen ravinne-, kiintoaine- ja liukoisen humuksen kuormitusta. Uskosi valehteluun on vankka ja sitä tietysti täytyy vakaumuksena ihailla.

Tule korpisoturi sieltä korvestasi syynäämään tänne turveaavikoiden laidoille mitä saastaa sateella sieltä "BAT"-pintavalutuskentältä vyöryy ojien täydeltä alapuolisiin vesistöihin. Heittelet aivan älyttömiä vaposyöttöjä tulematta tarkistamaan mitä turveliejukoilta oikeasti valuu. Minä asun sellaisen liejukentän laidalla ja näen todellisuuden joka päivä. Ja se todellisuus on kyllä aivan sataprosenttisesti muuta kuin sinun härskit väitteesi.

Vastaukset

Korpisoturi

#2197 Re: Re: Re: Re: Re: korpisoturille

2013-05-12 17:10:56

#2191: liejusoturi - Re: Re: Re: Re: korpisoturille

Ehkä olen vapolainen, ehkä en?Olen joutunut tutustumaan hyvinkin moneen tarkkailuraporttiin ja tiedän mistä puhun, valehtelu ei kuulu paheisiini.