Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

vieras

#10851 Re: Yhteenvetoa väliin

20.04.2013 16:07

#10838: Jankutusta vai keskustelua? - Yhteenvetoa väliin

Tullee jatkossakin uusia allekirjoittajia jotka käyvät ajatuksineen täällä keskustelupalstalla. Samat asiat tulevat uudestaan ja uudestaan esille. Jokaisella lienee  vapaus otaa esille asia joka hänen mielestään liittyy aiheeseen: avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto.

Harva kirjoittaja on jaksanut lukea kaikkia kommentteja alusta saakka, minä yksi heistä.

Paavalin kirjoituksista sen verran, että juuri homous liittyy olennaisesti adressin aiheeseen eli naisen ja miehen välisen avioliittolain puolustamiseen.

Jos homo tai lesbo on ylpeä homoudestaan ei hänen tarvitse olla huolissaan leimaamisesta.

Perintöasiat on helppo hoitaa testamentilla, kuten itse olen tehnyt.

Vastaukset

kommentti

#10853 Re: Re: Yhteenvetoa väliin

2013-04-20 16:43:35

#10851: vieras - Re: Yhteenvetoa väliin 

"homo tai lesbo on ylpeä homoudestaan.."

Mikään ei ole muuttunut alla auringon. Niin on tänäkin päivänä, kuten oli Sodomassa ja Gomorrassa.

Tänä päivänä homot ja lesbot ylpeilevät homoudellaan ja lesboudellaan Pride-kulkueissa (engl. pride = ylpeys) mikä on suora viittaus Sodoman ja Gomorran syntiin ja syntielämään (kuten myös esim. homoseksuaalisuuden harjoittamiseen!)

"Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään" (Hesekiel 16:49)