IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

Kommentoitu viesti

Vieras

#2123 Re: Re: Re: Re:

12.04.2013 12:45

#2121: - Re: Re: Re:

Etpä sanonutkaan, mutta en kyllä ole niin väittänytkään - koeta ymmärtää lukemasi. Asenteesi on vain juuri niin kuin suuryrittäjällä (joka haluaa paukutella niitä henkseleitä).

Et vastannut tuohon suon työllistävyys kysymykseen.

Kiitos kysymästä - olen jo pitempiaikainen yrittäjä ja työnantaja, joten ymmärrän tuskasi oikein hyvin.

Vastaukset

Vieras

#2125 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-12 13:03:52

#2123: - Re: Re: Re: Re:

Avaa hieman paremmin mistä olet saanut ajatuksiisi tuon jo toiseen kertaan mainitsemasi yrittäjien henkselien paukuttelun?

Itse toimin yrittäjänä vientisektorilla ( työllistäen Suomessa reilut 40 ihmistä ja ulkomailla muutamia ) mutta en kyllä tunne yhtään turveyrittäjää joka henkseleitä paukuttelisi. Kyllä ainakin täällä päin Suomea yrittäjät, mukaan lukien ne "suuryrittäjät" turvepuolella, ovat hyvin nöyrää väkeä. Ehkä sitten sinun seudullasi on toisenlaista meininkiä.

Tuttavapiirissäni on muutama tuollainen monialayrittäjä, josta kerroin. He työllistävät noin reilut kymmenen ihmistä itsensä lisäksi ympäri vuoden. Heidän tuomat verorahat sekä työllistävyys ovat pienellä paikkakunnalla ainakin minun mielestäni tosi hieno asia. Yrittäjyyttä tarvitaan Suomeen.

Sanoit ymmärtäväsi tuskani? Ei minulla ole koskaan ollut tuskaa yrittäjänä olemisessa, se on mahtavaa puuhaa. Mutta jos sinulla sitä on niin koeta jaksaa sen kanssa. Kyllä se aurinko sinullekin jossain vaiheessa paistaa!