Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

fundis

#8898 Re: Re: Re: Re:

11.04.2013 11:11

#8894: Jochanan - Re: Re: Re:

Mikä logiikka siinä on, että minun pitäisi yrittää muuttaa lakia joksikin toiseksi, hyväksyn lain sellaisenaan. Eivät kaikki ole uskovaisia, eikä tarvitse ollakaan. Syntisiä ollaan kaikki ja armoa vailla.

En halua muttaa myöskään lakeja homomyönteisemmiksi, taas olen hyväksymässä homojen rietastelut keskenään, mutta en halua heidän syntiensä tuomiota lain hyväksymisen kautta koko yhteiskunnan päälle.

 

Vastaukset


Vieras

#8903 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-04-11 11:32:25

#8898: fundis - Re: Re: Re: Re:

48 Niin totta kuin elän, sanoo Herra Jumala, sisaresi Sodoma tyttärineen ei vetänyt vertoja sinulle ja sinun tyttärillesi. 49 Sinun sisaresi Sodoman synti oli julkea itsekkyys. Hän vietti tyttärineen yltäkylläistä ja huoletonta elämää, mutta kurjalle ja köyhälle hän ei avannut kättään. 50 He kävivät yhä julkeammiksi ja ryhtyivät minua uhmaten yhä uusiin iljettävyyksiin, ja silloin minä pyyhkäisin heidät pois, kuten olet nähnyt.

Missä huolestuneisuutesi ahneen liike-elämän, häikäilemättömän bisnesväen ja vain itseään ajattelevien hedonistien yhteiskunnan päälle tuomasta tuomiosta? Aivan ensimmäiseksi sinun tulisi vaatia radikaaleja muutoksia vaikkapa yhtiölainsäädäntöömme, vetää veroprogressio tappiin ja triplata tulonsiirrot, sillä julkean itsekkyyden synti on jo päällämme. En kuitenkaan näe sinua vetistelemässä itsekkyyteen kannustavien pykälien päällemme tuomasta tuomiosta ja siten vääjäämättömästä tuhosta. Kun ne homot..