Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#6843 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliittolaki on kaikille sama

06.04.2013 11:21

#6834: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliittolaki on kaikille sama

Hei kaikki keskustelijat.Selventääkseni kaikille omaa uskoani ja ajatuksijani.Vaikka aikaisemmin sanoin että rakkautta on monenlaista en todellakaan viitannut homouteen ja lesbouteen ja sen tuomaan rakkauteen.Vaan tarkoitin että ihminen on se jota meidän tulee rakastaa.Meistä kukaan ei ole täydellinen ja onneksi ei tarvitse ollakaan.En kuitenkaan hyväksy homoutta ja lesboutta toteutettuna rakkautena.Isäni oli minulle äärimmäisen rakas,mutta myös kovan murheen tuottaja.Olen  monet itkut itkenyt hänen suuntautumisen tähden ja pelon missä hän nyt on.Täytyy luottaa vain siihen että Jumala armossaan antaa meille anteeksi pahat tekomme kun niitä anteeksi pyydämme ja kadumme.En siis todellakaan kannusta ketään harjoittamaan homoutta tai lesboutta vaan rakastan ihmistä,enkä kyllä heitä ensimmäistä kiveä,kun itse en ole sen parempi ihminen kuin kukaan muukaan.Rukoilen vain kaikille sielun rauhaa ja rakkautta.Isälläni sitä ei ollut.Rauhaa.!!T.Minna-Liisa

Vastaukset

Vieras

#6846 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliittolaki on kaikille sama

2013-04-06 11:25:27

#6843: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliittolaki on kaikille sama

Vaan tarkoitin että ihminen on se jota meidän tulee rakastaa.En kuitenkaan hyväksy homoutta ja lesboutta toteutettuna rakkautena.Isäni oli minulle äärimmäisen rakas,mutta myös kovan murheen tuottaja.

Minna-Liisa, minäkin rakastan sinua kuin kaikkia muitakin ihmisiä, mutten hyväksy tapaasi toteuttaa uskonnollisuuttasi julkisesti.