Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Yep

#5667 Re: Re: Re: Re: Re: Vai ei muutu?!

02.04.2013 18:14

#5666: urpot ohoi ! - Re: Re: Re: Re: Vai ei muutu?! 

urpot ohoi ! olet liian monisanainen ja pyörität päässäsi tuota samaa omaa oravanpyörä-ajatustasi jota nimität "faktaksi".

Jos ei sinulla ole esitettävänä mitään kestävää argumenttia, niin lopeta jo tuo saman asian pakkotoisto, muuten tuo ns. faktasi jää vain mielipiteen tasolle.

Vastaukset

urpot ohoi !

#5670 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vai ei muutu?!

2013-04-02 18:20:20

#5667: Yep - Re: Re: Re: Re: Re: Vai ei muutu?!

Koko ajanhan esitän erilaisiin kysymyksiin erilaisia argumentteja, en ymmärrä nyt ollenkaan mistä oravan-pyörästä tai pakkotoistosta puhut. Minulle esitetään kysymyksiä, minä vastaan- sinä näet siinä jotain väärää. Ehkä siksi että olen "monisanainen" ja perustan kantani faktoihin, pyrin keskustelemaan viisaasti enkä lähde mollaamaan uskontoja/kirkkoja vaikka avoimesti kerroin etten usko mihinkään.

En ymmärrä miksi koet keskusteluni täällä minkään tasoisena uhkana. Koska jos nyt lähdetään tuolle sinun ajamallesi keskustelulinjalle, missä lyttäät faktiset perusteluni täysin ilman perusteluja, olet itse aika heikoilla vesillä koska äskeisessäkään kommentissa et esittänyt mitään muuta kuin henkilökohtaista hyökkäystä minua vastaan. Itse en halua täällä ketään henkilökohtaisesti lytätä, koska asiathan täällä "riitelee", ihmisten ei pitäisi.

Mielen miekka

#5674 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vai ei muutu?!

2013-04-02 18:26:04

#5667: Yep - Re: Re: Re: Re: Re: Vai ei muutu?!

Minua oikein huvittaa kun sinä heittelet mielipiteesi saman tien roskakoriin. Et siis tosiaankan pysty asialliseen keskusteluun, joss molempia osapuolia kuuntelisit.

Aloita nyt vaikka lukemalla mistä on kyse tässä adressissa ja mistä on kyse kansalaialoitteessa. Mieti sitten, että miten ja miltä pohjalta nämä kaksi toisitaan eroaa.

Palataan sitten jutulle kun olet nämä asiat selvittänyt. Selkis?