Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Mikä on sinun esikuvasi ?

#5412 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-arvoi

01.04.2013 23:13

#5405: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-arvoinen  

 Miksi minä sinua pakottaisin mihinkään. Saat vapaasti uskoa vaikka omenaan.

Ihminen sai vapaan tahdon, ja sen mukaan elää.

Jos katsot hyppytorniin, tuletko autuaaksi. Ei se sinua muuta kuin jököttäjäksi, jos kauan katsot.

Mieluummin minä katsoisin johonkin, joka voi minut tehdä uudeksi, etten entiseen jäisi. Ja eläväksi, koska itse on elävä.

Vastaukset

tero p.

#5414 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-a

2013-04-01 23:18:50

#5412: Mikä on sinun esikuvasi ? - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Meillä on jo miehen ja naisen välinen tasa-arvoi

Mutta sinäkin olet valmis rajoittamaan vapaata tahtoani kun kiellät menemästä homoliittoon ja sitä kautta helvetttiiin? Toisin sanoen, haluat pakottaa minut Jumalasi huomaan ja loukkaat vapaata tahtoani. Kyse on siis vapauden toteuttamisessa tässä maallisessa maailmassa. Miksi en saisi vapaasti toteuttaa helvettipyrkimystäni menemällä homoliittoon? Selitä, kiitos.