Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#4210 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäo

29.03.2013 01:27

#4209: Heikki - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäonnis

eli tässä on jo selitys, miksen usko jumalaan.

en halua iankaikkista elämää. jos elämä onkin iankaikkista, se on yhtä kärsimystä mulle olin sitten jumalan lähellä tai en.

Vastaukset

fundis

#4212 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-03-29 01:30:53

#4210: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäo

Jumalan lähellä ei ole sellaista kärsimystä, joka olisi liian raskas meille kannettavaksi, niin Hän on luvannut.

Heikki

#4213 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-03-29 01:31:57

#4210: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Epäo 

 

>>>eli tässä on jo selitys, miksen usko jumalaan. en halua iankaikkista elämää. jos elämä onkin iankaikkista, se on yhtä kärsimystä mulle olin sitten jumalan lähellä tai en.<< Kysymys jota moni on pohtinut. Myös minä. Pahinta oli kun jäi miettimään , että entäpä jos kuolemani jälkeen jäisin samaan kärsimyksen olotilaan ikuisiksi ajoiksi.