Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#3840 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: just ponderin'

27.03.2013 22:15

#3835: pöh - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: just ponderin'

Tosi kurjaa kuulla tuollaista. Ei tuohon voi mitään sanoa mikä lohduttaa. Minun mielestäni tuon haukkumisen nimenomaan voisi jättää pois. Jos on jollain noin typeriä ajatuksia niin pitäkööt ne pään sisällään. Raamattu ja usko on hieno asia eikä niitä pidä käyttää väärin.

 

Vastaukset

pöh

#3843 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: just ponderin'

2013-03-27 22:22:43

#3840: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: just ponderin'

Tiedän tuon olevan osaksi provoamista, mutta valitettavasti tällaisella toiminnalla on saatu taas muutama ihminen eroamaan kirkosta. Niihän se on vähän kaikessa, muutama mätä pilaa koko porukan. Itse kuulun kirkkoon, minut on kastettu ja olen käynyt rippikoulun. Uskon Jumalaan ja rukoilenkin miltei päivittäin. Uskon kuitenkin, että raamatussa on monta tulkinnanvaraista ohjetta ja alunperinkin siellä on ollut valtavasti virheitä. Minun ohjenuorani on ollut rakkaus ja se että kohtelen muita kuten toivon itseäni kohdeltavan. En käy juuri kirkossa, en usko, että uskominen on kiinni mistään kiinteästä tai vaatii edes kirkkoon kuulumista.