Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

ihmettelijä

23.03.2013 14:27

Minua ihmetyttää suuresti, miksi nämä homoliittojen puolustajat tulevat mesomaan tällaiselle palstalle? Onko pelko takapuolen alla, että teidän "hyvä yrityksenne" romuttaa normaali avioliittokäsite vetää vesiperän, kun se tulee uudelleen lakivaliokunnan käsittelyyn. Toivon todella, että lakivaliokunnassa ollaan samaa mieltä kuin helmikuussa eli tyrmätään tällaisten alotteiden kiireellinen käsittely

Vastaukset

Vieras

#1628 Re:

2013-03-23 14:36:13

#1621: ihmettelijä -

Yhtälailla minä ihmettelen, että miksi asiasta ei saisi keskustella. Miksei saa kritisoida?

Ihmetyttäähän tuo

#1633 Re:

2013-03-23 14:47:20

Minua taas ihmetyttää suuresti tasa-arvoisen avioliittolain vastustajien tarve panetella ja keksiä mitä ihmeellisempiä valheellisia törkeyksiä seksuaalivähemmistöistä ja kyseistä lakialoitetta puoltavista kanssaihmisistään. Kun asialliset perusteet loppuvat, otetaan näköjään käyttöön kaiken maailman uhkakuvat sekä marttyyri- ja salaliittoteoriat.

taku

#1636 Re:

2013-03-23 14:55:29

minusta keskustelu erimieltä olevien kanssa on juuri hedelmällistä ja hyödyllistä.on myös sanottava että liberaalien keskustelijoiden kommentit on kyllä ollut pääasiassa paljon asiallisempia kuin näiden homofoobikkojen kirjoiukset