Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Jeremia 23

#3833 Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra.

06.03.2013 23:43

Profeettoja vastaan. Minun sydämeni on murtunut rinnassani, kaikki luuni raukeavat. Minä olen kuin juopunut mies, kuin sankari, jonka viini on voittanut, Herran edessä ja hänen pyhien sanojensa edessä. "Sillä maa on täynnä avionrikkojia, maa murehtii kirouksen tähden, erämaan laitumet kuivuvat; he rientävät pahuuteen, ja heidän väkevyytensä on väärä meno. Sillä he ovat jumalattomia, niin profeetta kuin pappikin; omasta huoneestanikin minä olen tavannut heidän pahuutensa, sanoo Herra. Sentähden heidän tiensä on oleva heille kuin liukas polku pimeässä, he suistuvat sillä ja kaatuvat; sillä minä tuotan heille onnettomuuden heidän rangaistusvuotenansa, sanoo Herra.
Samarian profeetoissa minä näin pahennuksen: he ennustivat Baalin nimessä ja eksyttivät minun kansani Israelin. Mutta Jerusalemin profeetoissa minä olen nähnyt kauhistuksia: aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahantekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pois pahuudestansa. He ovat minun edessäni kaikki kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra.
Sentähden, näin sanoo Herra Sebaot profeetoista: Katso, minä syötän heille koiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä; sillä Jerusalemin profeetoista on jumalattomuus levinnyt koko maahan.
Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta.
He hokevat minun halveksijoilleni: 'Herra on sen sanonut: Teillä on oleva rauha!' Ja kaikille, jotka vaeltavat sydämensä paatumuksessa, he sanovat: 'Ei teitä kohtaa onnettomuus'. Mutta kuka on seisonut Herran neuvottelussa ja nähnyt ja kuullut hänen sanansa? Kuka on tarkannut ja kuullut hänen sanansa?" Katso, Herran myrsky, kiivastus, puhkeaa, pyörremyrsky vyöryy kohti jumalattomien päätä. Eikä Herran viha asetu, ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt sydämensä aivoitukset. Aikojen lopulla te tulette sen hyvin ymmärtämään.

Vastaukset

VOI, VOI, VOI!

#3835 Re: Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra.

2013-03-07 00:20:14

#3833: Jeremia 23 - Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra.

Päätoimittaja Seppo Simola: ”Kirkko kaveraa hengellisten hörhöjen kanssa”

06.03.2013 11:42 | Radio Dei | Kai Kortelainen

http://www.seurakuntalainen.fi/filebank/news/images/leftSideArticle_3210.jpg...

Kirkko ja kaupunki -lehden päätoimittaja Seppo Simola arvioi tänään ilmestyneen Kirkko ja kaupunki -lehden pääkirjoituksessa kirkon sisällä toimivien järjestöjen ja erilaisten hengellisten liikkeiden aiheuttavan kirkon seuraavan mainekriisin. Simola syyttää kirkon ”kaveeraavan ties minkälaisten hengellisten hörhöjen kanssa”, joiden päätoimittajaa katsoo ”harjoittavan rikollista tai puolirikollista toimintaa”. Lehden numerossa on julkaistu kuvittaja Ville Rannan pilakuva, jossa kerrotaan demonin olevan ajettu ulos kirkosta. Kuvan viittaus Pirkko Jalovaaran tapaukseen on ilmeinen.

"Erilaisissa hengellisissä, myös kirkon sisäisissä, liikkeissä harjoitetaan syrjintään liittyvää rikollista tai puolirikollista toimintaa", kirjoittaa Seppo Simola tuoreen Kirkko ja kaupunki -lehden pääkirjoituksessa. Päätoimittaja syyttää kirkon johtoa siitä, että se "antaa arvovaltansa, henkisen ja usein myös taloudellisen tuen mitä erilaisimmille hengellisille tahoille", joiden Simola arvioi olevan kirkolle vahingollisia, jopa syyllistyvän rikoksiin.

"Kun halutaan antaa kaikkien kukkien kukkia, kumarretaan sellaisille tahoille, jotka 'raamatullisuuden' nimissä siirtävät vuosituhansien takaa yksi yhteen tähän päivään kaikenlaisia kummallisuuksia. Samalla käännetään joku kehon osa niille, joiden maailmankuvaan ei millään mahdu esimerkiksi, että aurinko kiertää maata, demonit aiheuttavat sairauksia, nainen ei kelpaa papiksi tai homous on syntiä", Simola kirjoittaa.

Simolan pääkirjoitus viittaa Ylen MOT-ohjelman esiin nostaman Pirkko Jalovaaran julistuksen epäkohtiin. Simola sanoo, että häntä hävettää kirkollisen median puolesta. "Hävettää se, että kipukohtia ei ole itse nostettu riittävällä ponnella esiin".

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…