Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Henget ovat alamaisia!

#3744 Re: Re: Re: Riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden!

26.02.2013 22:58

#3743: Henget ovat alamaisia! - Re: Re: Riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden!

Jalovaara vapautti Kalliossa 100 riivattua!
http://areena.yle.fi/tv/1806102

Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen,
ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö.

Jeesus vapautti riivatun kerrallaan, mutta Jalovaara vapautti yhdessä tilaisuudessa 100 riivattua!

Vastaukset

Vieras

#3749 Re: Re: Re: Re: Riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden!

2013-02-26 23:49:08

#3744: Henget ovat alamaisia! - Re: Re: Re: Riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden!

Tarkoittaako se, että kaikki Suomen uskovaiset ovat riivattuja??

Eikö Jeesus opettanut, ettei ihmisessä voi olla kahta herraa - joka palvelee paholaista, hänen herransa on paholainen.

Mutta joka palvelee Jeesusta, sen Herra on Jeesus, eikä Jeesukseen uskovassa voi olla riivaajia.

Mikä on oikein tämä uusi harhaoppi, että kaikki uskovat ovat muka riivattuja??

Jos väität, että Jeesukseen uskovat ovay täynnä demoneita, niin kylläpä on heikko sinun jeesuksesi. Jos sinulla olisi oikea, elävä usko, niin sinussa asuisi oikea, elävä Jeesus, ja olisit täynnä Pyhän Hengen voimaa, eivätkä mitkään demonit VOI asua sellaisessa ihmisessä, jossa asuvat Jeesus ja Pyhä Henki.

Taidat olla itse vain nimikristitty, etkä mikään uudestisyntynyt uskova, kun väität, että demonit ovat voimakkaampia kuin Jeesus ja Pyhä Henki, ja muka pystyvät asumaan siellä, missä on Jeesuksen Herraus ja Pyhän Hengen voima läsnä.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…