KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

entinen ensikotilainen
Vieras

/ #548 kuinka moni ensikoti lopettanut pj,n takia??

20.01.2011 17:47

Itse lopetin ensikotina toimimisen pj Terttu Kanervon takia ja olisi varmaan nyt aiheellista jos saisi listattua ne entiset ensikodit jotka ovat lopettaneet samasta syystä. Olisi selvää faktaa eikä fiktiota.

Ja se on puppuhuttua, että pj arvostaa ensikoteja! p...n marjat rumasti sanottuna, silkkaa valhetta ja se on minun ja monen muun karvas kokemus. Täällä on turha elvistellä, totuus tiedetään ja sen näkee myös pj,n ja hännystelijöidensä kommenteista mikä on asenne.

Minulla on tallessa kaikki KKY,n ryhmäpostit siltä ajalta kun toimin ensikotina. Sellaisissa asioissa kun pj,n olisi pitänyt antaa neuvoja ja apuja miten toimia sen piiiiiitkän pitkän ansiokkaan kokemuksensa perusteella ja pj,n ominaisuudessa niin hänpä ja saman piiiiitkän kokemuksen omaavat "kollegansa"olivat hiljaa kun kusi sukassa, turhaan sai huhuilla ryhmäpostissa ongelmista ja toivoa saavansa neuvoja.

Mutta ryhmäpostissa he kyllä runsaasti rutkuttivat ja syyllistivät ensikotilaisia, siitä ettei ketään taaskaan osallistunut lipaskeräyksiin. Voi prkl sanon minä ja sanoin silloinkin, eikö ensikodeille riitä se että he työpäivänsä päälle tyhjentelevät lukemattomia hiekkalaatikoita ja ruokkivat kissat ja hoitavat ne.

Joten ihan turha leuhkia täällä 30v kokemuksella, kun siitä ei ole mitään hyötyä aktiivitoimijoille = ensikodeille. Jotain muuta kokemusta on varmaan kartutettu mutta ei löytökissojen hoitoon kohdistuvaa kokemusta. Nuo puheet voivat upota sellaisiin jotka eivät ole olleet kanssasi tekemissä mutta me jotka olemme olleet tiedämme mikä on totuus. JA SIKSI TÄMÄ ADRESSIKIN ON OLEMASSA!!!

Googlen kautta löysin gloomy sunday-blogin ja kovin tuttua juttua tuli vastaan siitä miten "ystävällisesti" pj toimii!!!