KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #546 : Terttua EI yhdistystä vastaan

20.01.2011 15:09

#532: Terttu Kanervo - Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

Terttu puhuu taas suulla suuremmalla. Kanteet OVAT nimenomaan henkilökohtaisia EI YHDISTYSTÄ vastaan. Henkilökohtainen oli varoituskin. Henkilökohtaisesti myös annoitte poliisille tutkintapyynnön joka todettiin AIHEETTOMAKSI.

Perättömiä puhuvat ainoastaan Kanervo, Repo ja Heikkilä.

Adressin aihe on otettu tietääkseni hallituksen päätöksestä olla ottamatta puolivillejä kissoja yhdistykselle. Se juuri on sitä pakkaseen jättämistä. VAi mitä se mahtoikaan sitten tarkoittaa. Teksti ymmärretään niin kun luetaan.

Miksi ihmeessä jokaisen pitäisi olla keräämässä rahaa.? eikö mikään muu työ ole lainkaan tärkeää tässä yhdistyksessä. Näin kyllä on annettu ymmärtääkin. Jos et kerää et ole mitään. Täytyyhän yhdistyksessä olla mahdollisuus tehdä muutakin kun kerätä. Ja kaikki tytö pitäisi olla yhtä arvokkaita. Miksi tässä yhdistyksessä arvostetaan vain "monien vuosien aikana tehtyä työtä."

Kuitenkin nimenomaan ensikodit tekevät sen raaimman työn ja kärsivät kissojen vaivat ja sairaiden surut. Ensikodit maksavat omasta pussistaan kissojen aiheuttamat vahingot sekä siivoavat ja pesevät jatkuvasti kissojen jälkiä. Joskus valvovat tai heräilevät parin tunnin välein yöaikaan, hoitamaan sairasta pentua.

EIKÖ SE TODELLAKAAN OLE MITÄÄN?

Ensikoteja vaihtuu melko taajaan, kukaan ei siis ehdi olla 30 vuotta siinä työssä , eikä sitä kenenkään mielenterveys kestäkään niin kauaa.On sen verran rankkaa työtä.

Kanervo ei sitä ymmärrä, koska ei todennäköisesti ole koskaan hoitanut montaa kissaa kerrallaan, eikä niitä puolivillejä lainkaan.

Peltoniemet ja Fabritius olivat sijoittajia ja ensikoteja. Hakivat kissoja maakunnista ja kuljettivat niitä  ensikoteihin, joilla ei ole autoja. Siinä vierähtää koko kesä ilman lomia tai vapaita. Pitäisikö heidän vielä ehtiä keräämäänkin?

Miksi ei yhtähyvin voida vaatia, että Terttu Kanervo ja esim.Vadelma Salo hoitaisivat myös löytökissoja ja pyydystäisi niitä maakunnista. Silloinko oltaisi tasavertaisia.?

Ottakaa siis se järki todella muuhunkin kun käteen. Ei se mene niin kun Kanervo kertoilee, se on satua.