Huutonetin keskustelupalstoja moderoitava

saturnus

/ #14 Allekirjoitin sittenkin

18.11.2012 22:07

koska minua on herjattu huuto.net keskustelualuuella usean kertaan, ja vieläpä useaan otteeseen mm. vertaamalla minua (huuto.net käyttäjätunustani) keksutelussa linkitettyyn valokuvaan, joka esittää ns. puhelintolppa päin lentänyttä noita-akkaa.

Sitten yksi fiksu meni laittamaan minut vakiokirjoittajien listalle, vaikka en siinne ole kirjoitanut kun lyhyen aikaa ja satunnaisesti, enkä siillä rääväsuu merodilla parjate ja herjaten kuten tiuetty vakiosakki - ja em. kuvan löaittaja opli nyt lisännyt tarpeettomasti ja saisttomasti minun tunnukseni omansa ja kveriensa kanssa samaan listaan.
Ihan nii kuin olisin pahin rääväsuu, mitä en ole, en herjaa, en kirjoita rivoja yms.
Mutta se, että olen esittänyt vastakkaisen mielipiteen eräissä yleisen keskustelun keskusteluissa, ja esittänyt selkeästi kirjkoituksissani vaateeni huuto.net keksutelun sääntöjen noudattamisesta ja noudattamisen valvonnasta - tahi vähinträän yleisen keskustelun sulkemisesta,
onsaanut aikaan herjavyöryn itseäni kohtaan - joita edellä viitattu kirjoita mm. kirjoittaa viikonloppuisin - ja poistaa roisimmat viimeistään maanantaiaamuna ennen meklariston ja sivuja tarkkailevien töihin tuloa.

Niipä em. huuto.net nimimerkin tekemä käyttäjänimeni lisäys omansa ja vakiosakkinsa
oheen ns. ketähän saa lähdot -listaan oli pelkkä kosto.

Nyt sain mittani täyteen. Julkinen herjaus on rikos, josta voidaan pahimmillaan tuomita vankeuteen. Mikäli poliisi rikostutkintaansa pyytää, huuto.net meklarin on luovutettava nimimerkin takana olevan henkilön tiedot poliisille.