KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Leila Vuorenoja

/ #3102 Re: Saivarteluako

12.01.2012 11:07

#3096: Ihmettelijä - Saivarteluako

Heh, kylläpä sinä olet nyt tarkka kirjoitusasusta, kun oma tekstisi on täynnä kirjoituksellisia ihmeellisyyksiä, joita on vaikea näin tavallisen ymmärtää. Ajattele mitä ajattelet omasta "fiksuudestasi", sillä se on minulle ihan se ja sama.

Sinä et kuitenkaan ole pystynyt kommentoimaan esittämiäni kysymyksiä ja se kyllä paljastaa sinun motiivisi täällä. Et välitä kissoista pennin vertaa!!!

Käyttelet eri nimimerkkejä täällä ja puhut  täyttä potaskaa ja nostat täysin epäoleellisia asioita esille, joilla ei ole minkäänlaista todellisuusperää edes olemassa. Haukut ihmisiä, jotka tekevät vilpitöntä ja pyyteetöntä työtä kissojen parissa! Mitä sinä itse olet tehnyt hädänalaisten kissojen hyväksi viimeisen vuoden aikana?

Miksi ylipäätään kommentoit täällä hallituksen puolesta, sillä et omien sanojesi mukaan edes tunne heitä? Minusta kyllä tuntuu, että sinä tunnet heidät erittäin hyvin ellet ole jopa yksi heistä?? On kirjoituksesi sen verran katkeraa ja piikikästä! ;)