Kansanedustajien palkat puolitettava

T. Yöllinen
Vieras

/ #34 korotuksen suuruus

30.09.2010 17:40

Ansaitsin puolen kuun palkkana juuri saman verran kuin kansanedustajille tuleva palkankorotus. Olen Valtion työssä. Työssä jossa ei ole edes oikeutta ansiosidonnaiseen. Olen ammattiliiton jäsen. Silti antaisin esim osan pienestä palkastani vaikka vanhustenhoitoon jos siitä huolehtisi Kunta eikä joku business firma joka vain haluaa palveluntarajaksi omilla hinnoituksillaan. En yleensä allekirjoita adresseja mutta nyt tein poikkauksen koska asia koskee todella. Toivottavasti kansanedustajista jotkut lukevat nämä viestit. Kaikella kunnioituksella kansanedustajiamme kohtaan, sillä me itse olemme heidät äänestäneet toimeensa ja onneksi maassamme on demokratia, joka toimii. Kuitenkin perustelen kritiikkini seuraavaan: Kun on eduskunnan kyselytunti,(30.9) harmittaa se tapa, että kysymyksen esittänyt ei enää keskity tulevaan vastaukseen vaan hymyillen tekee kommentteja saman aikaisesti vieressä istuvalleen ja ei vaivaudu KUUNTELEMAAN vastausta, joka hänelle tuli. Kuten tänään 30.9. Tai ainakin siltä se valitettavasti televisio ruudussa näytti. Jo tämänkin vuoksi en todellakaan kannata että palkankorotus on asiallista. En myös katso kovin kauniina eleenä haukottelun. Palkankorotus ei ole siis ansaittu tältä lukuvuodelta.