PELASTAKAA RUISROCK!

Janne Virtanen
Espoo

/ #4 RUISROCK POIS RUISSALOSTA!

18.09.2009 18:48

Olen ehdottomasti samaa mieltä, että ruisrockin järjestäminen ruissalossa pitää lopettaa,
Perustelut ovat. Ruissalo on Turun ja tavallaan koko euroopan kauneimpia, hienoimpia ja mikä tärkeätä, luonnollisesti erityisen herkkää aluetta, joka armas kerta kun ruissalossa on järjestetty näitä juoppo ja räyhä juhlia, ruissalon arvokas ja herkkä luonto on kärsinyt mittaamattomia vahinkoja ja nyt vahingot ovat vain moninkertaistuneet, kysymys on vain siitä kuinka kauan ruissalon luonto enää kestää tällaista?
Minulla ei ole mitään ruisrockia vastaan kunhan se vain mitä pikemmin niin sen parempi poistetaan todella erityisen kauniilta ruissalon luonnonsuojelu alueelta.
Jos ruissalossa vielä järrjestetään näitä tapahtumia, Turku, Suomi ja koko eurooppa tulevat enenpitkää menettämään kauniin ja luonnollisesti herkän ruissalon luonnonsuojelu ja kansallispuisto alueen ikiajoiksi ja tätä ei saa päästää missään nimessä tapahtumaan, joten säästäkäämme meidän lapsillemme ja tuleville sukupolvillemmekin ruissalo kauniina luonnonsuojelu ja kansallispuisto alueena, mihin se alunperin on tarkoitettukin.
Minun on ehdottomasti pakko puolustaa Turkua ja olen ehdottomasti Turun kaupungin kanssa samaa mieltä, että ruissalo pitää säilyttää alkuperäisessä tarkoituksessaan, luonnonsuojelu ja kansallispuistona, joten ruisrock siirrettäköön muualle, kyllä siihen tarkoitukseen löytyy varmasti luonnollisesti vähemmän arvokkaita paikkoja.
Olen itse ruisrokissa käynyt monta kertaa, joten tiedän mistä puhun.
RUISROCK POIS RUISSALOSTA!
kiitos.