Tuen Ahmoon koulun säilyttämistä!

jm62

/ #409 Re:

27.05.2015 12:53

#407: -  

Samaa mieltä siitä että, jokunen viesti on jo mennyt mauttomuuden puolelle. Toisaalta en usko näidenkään tarkoittavan suoraan sitä että keskustalaiset olisivat ö-kansalaisia. Itse en sellaista ainakaan koe, vaikka keskustassa asunkin ja Nyhkälässä olen kouluni käynyt. Luulen että itsellänikin voisi olla tunteet pinnassa ja taatusti voisin itsekin jotain harkitsematonta kirjoittaa, jos asia minua lähempää koskettaisi. Onhan tämä päätös kyllä hyvin kummallinen tällaisena aikana, kun uuden eduskunnankin suuntaus on täysin päinvastainen?

Kyllähän tässä on mielestäni menty liikaa siihen suuntaan että, valtuustoon äänestetään niitä "kavereita", joilta sitten puuttuu rohkeus/tietotaito omaan mielipiteeseen. 

Kyllä ennen oli toisin ;)

Nyt jos joku lakkautuksen kannattaja laittaisi vielä minulle linkin kyläkoulun lakkautuksesta josta on tutkitusti saatu säästöjä?

Nyt päätöksen jälkeen on alkanut nämä lakkauttamiset kiinnostamaan ja mielellään lukisin näistä lisää, varsinkin tältä toiselta kantilta, koska niitä ei ole vielä tullut itselleni vastaan. Kiitos