ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Yisrael 4ever

/ #627 Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

26.08.2011 23:09

#611: dorrit - Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

Mutta anna heidän olla kadonneita juutalaisia.  David Ben Gurion sanoi jo aikanaan, että "Anyone meshugge enough to call himself a Jew, IS a Jew."   Tarkoittaa, että jos joku on tarpeeksi hullu, järjetön kutsuakseen itseään juutalaiseksi, hän ON juutalainen. Kun on jonossa tuhoamisleirin kaasutusuuniin, ja väittää olevansa juutalainen, silloin on todella ansainnut kunnianimen juutalainen, oli sitä sitten tai ei. Ihmiset eivät välttämättä ymmärrä, mihin ovat samaistumassa.

Vastaus: Tietääkseni tuo sana meshugge/meshuga ei tarkoita järjetöntä, vaan ainoastaan hullua.

Tämä juutalaisuus ei muuten millään lailla ole naurun asia. Tiedän monia ihmisiä itseni lisäksi täällä Suomessa, joille Jumala on ihan suoraan sanonut, että olemme juutalaisia.

Aivan lapsena näin jatkuvasti samaa unta, jossa minä ja perheeni esitettiin juutalaisperheenä - aina uudestaan ja uudestaan. Ihmettelin myös kovasti Isäni suvun ainaista salamyhkäisyyttä, tapahtuneita nimien vaihdoksia ja heidän ulkonäköään, tummia mustasilmäisiä konkkaneniä - kaikki kuin suoraan Ben Jehudalta!

Vasta aikuisena sain isäni sukupuun käsiini ja kuinka ollakaan koko suku täynnä erikoisia ja aivan selvästi juutalaisnimiä - Suurin osa erilaisia Jaakobista väännettyjä sukunimiä.

Holokaustin nähneenä ensin isäni kielsi ensin kaiken, mutta totuuden edessä myönsi - Olen siis puolijuutalainen. Äitini suku on niinikään vähintään yhtä hämärän peitossa ja nimiä on sielläkin kovasti vaihdeltu, alkuperäiset kovin erikoisia.

Ja kuinkahan monia tuhansia vastaavia tapauksia meitä täällä Suomessa onkaan???