ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

SW

/ #609 Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

26.08.2011 12:50

#606: Aika hupaisaa - Re: Re: Kadonneet palaavat

Uskoisitko minua jos sanoisin, että jumala puhui minulle, tai  peräti näin hänet, ja hän lupasi minulle ja minun sukukunnalleni sinun sukukuntasi maat? Tai pitäisitkö minua seonneena ja harhoja kokevana, vai olisitko yhä/yhtä ymmärtäväinen minun kirjoituksiani kohtaan, jos kirjoitan ne oikein Kirjaan?

Miksi nykypäivänä kaikki jumalan puhetta kuulleet diagnostisoidaan hulluiksi, mutta Aabrahamille ja muille raamatun ajan ihmisille se yhteydenpito oli aivan luonnollista ja heitä uskottiin sokeasti?

Mitä muita todisteita noista jumalan yhteydenotoista on kuin henkilöiden omat kertomukset? Jos on silminnäkijähavaintoja niin miten ne voidaan erottaa ns. 'silmänkääntäjien' ja taikureiden luomista illuusioista?

Huippu taikurithan pystyisivät koska tahansa luomaan suurellekin väkijoukolle sellaiset temput ja näyt, että ymmärtämättömät ja varsinkin 'herkästi ymmärtäväiset' ihmiset pitäisivät heitä jumalan lähettäminä, jos he sellaisia väittäisivät olevansa!