ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Dorrit

/ #571 Re: Re: Re:

24.08.2011 17:23

#570: - Re: Re:

Kimppa itsessään, siis srk, ei ole tarkoitus. Jumala johdattaa sinut kyllä siihen sinulle parhaaseen yhteyteen. Tai sellaiseen, joka tarvitsee sinua, johtuen esim. niistä armolahjoista, jotka Jumala sinulle tulee antamaan. Mutta sielläkin tiedät, että se on just sun oikea paikka.

"Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään..."      Efesolaiskirje 4:11-13
.
Jumalalla on hyvä suunnitelma, sinullakin on siihen varattuna paikka. Itsemurhasuunnitelmia siihen ei kuulu. Jeesuksen sisimmästä vuotavat Elävän Veden virrat, Pyhän Hengen virrat. Elävän veden virta tuo mukanaan elämää kaikialle, mihin se saa tulla. Jumala on luvannut saman Elävän veden virran meidän jokaisen sisimpään.
.
Mutta et oikein pääse käsiksi siihen todelliseen eläväksi tekevään virtaan, jos Jeesus ei saa olla Herrasi. Sekin on ihan järkevä asia. ;)  Joko sinä tai Jeesus on elämäsi Herra. Yhteen taloon ei mahdu kahta isäntää. Jeesuksen Herraus tuo elämää. Meidän oma herrautemme taas....   No jaa......  viitsi edes kirjoittaa, mitä kaikkea siitä seuraa!  ;)
.
15.9-15.10. on pääkaupunkiseudulla Mahdollisuus Muutokseen Missio. Jos olet täälläpäin, seuraa ohjelmia ja mainoksia telkkarissa, radiossa, kaupungilla. Tavoittavia tilaisuuksia on paljon eri puolilla, käy tsekkailemassa. Ota yhteyttä, ja pidä kiinni. Kysymys on ihan oikeasti sinun elämästäsi. Kuka sinun elämääsi oikein elää? Aiotko elää sen täysillä, vai liueta tapettiin ja jättää koko elämäsi Elämättä?
.
Et menetä mitään jos edes kokeilet. Pliiis, pyydän, toimi! Se on sinun ainut elämä!