LOIMAAN ALUESAIRAALAN PUOLESTA

Hoitoa tarvitseva

/ #43 Järki käteen!

12.11.2013 12:16

Nyt terveet ( paitsi päässä fiiraa) päättää asioista ja ajaa sairaalaa alas. Mites sitten suu pannaan, kun itse tarvitsette joskus sairaalan palvelua? Potilaat viedään monien kymmenien kilometrien päähän saamaan hoitoa ja on monelle potilaan omaiselle mahdottomuus päästä sairasta edes katsomaan...varsinkin jos ei satu olemaan omaa autoa käytettävissä. Mielestäni on potilaalle myös erittäin tärkeää saada läheinen ihminen katsomaan ja keskustelemaan kanssaan. Itse olen monasti ollut sairaalassa ja odottanut kovasti niitä vierailuaikoja piristämään oloani. Mieheni oli jonkin aikaa sitten TYK:sissä ja voihan pojat sitä ahtautta ja hoitoa. Hoitajilla oli niin kiire, etteivät olleet ehtineet käydä edes potilasta välillä vilkaisemassa leikkauksen jälkeen. Onneksemme menin vierailulle viime hetkellä potilaan kannalta......... TYK:si on ahdas ja aikansa elänyt laitos, ei mitään järkeä alkaa siirtään potilaita sinne, kun Loimaalla on siistit ja avarat tilat valmiina ja kaiken lisäksi mahtavat lääkärit ja ihanat  hoitajat. Itselläni mahdollisuus valita Loimaan tai Vammalan sairaala ja aina valintani on LOIMAAN SAIRAALA!