KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #1863 Kiinnostaako puheenjohtajaa enää KISSOJEN auttaminen?

08.04.2011 04:01

#1855: Apua kissoille - AUTTAKAA KAIKKIA APUA TARVITSEVIA KISSOJA !

Puheenjohtaja Terttu Kanervolle tarjottiin jo 2006 kunniapuheenjohtajan paikkaa, muttei kelvannut. Silloin hän hävisi puheenjohtajan pallinsa toiselle ehdokkaalle ja lähti tavarat lennellen ja ovet paukkuen kokouksesta, kuin uhmaikäinen lapsi. Tämän jälkeen Terttu Kanervo aloitti mustamaalauskamppanjan uutta puheenjohtajaa vastaan ja lopulta kiusaaminen tuloksena saikin puheenjohtajuuden itselleen takaisin.

Empä usko että Terttu Kanervoa edelleenkään kunniapaikat kiinnostavat, jos se samalla merkitsee vallan menettämistä. Hän omien sanojensa mukaan ei haluaisi, eikä jaksaisi enää olla puheenjohtaja, mutta on ehdokkaana vuosikokouksessa vuosi toisensa jälkeen, jottei KKY joutuisi vääriin käsiin ja etteivät kaikki testamentit menisi sivu suun, koska testamenttaajat eivät testamentteja KKY:lle anna, jollei Kanervo ole puheenjohtajana itse.

Vuosikokouksessa selvisi, ETTEI TERTTU KANERVO OLE VUODEN 2010 AIKANA KERTAAKAAN KOSKENUT YHTEENKÄÄN KISSAAN!!! Tämä on mielestäni hälyyttävää, koska kyseessä on kuitenkin KISSOJEN Katastrofiyhdistyksen puheenjohtaja. Hänen kannattajiaan asia ei kiinnostanut.