KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Jaana Vuorenpää
Vieras

/ #1753 Iällä ei ole merkitystä

31.03.2011 12:12

Missään nimessä emme oppositiossa vähättele vanhempia henkilöitä, sillä jokaisen panos on yhtä tärkeä. Me ihmisetkin olemme yksilöitä. Olihan kokouksessa myös nuoria ihmisiä, jotka olivat hallituksen puolella sekä oppositiota kannatti niin ikään vanhempia jäseniä. Ei tämä ole loppupeleissä mikään ikäkysymys, ei todellakaan! Kissat ovat edelleenkin ykkössijalla ja niistä olemme huolissamme, ovat ne sitten villejä, puolivillejä tai kesyjä. Työnsarkaa riittää myös eläinsuojeluun liittyvissä lakipykälissä!

KKY:llä on nyt massiiviset leikkauskampanjat tulossa, mikä on sinänsä hyvä asia. Kissojen talteenotto taitaa tulla tosin ontumaan pahasti ja luulen, että luvut ovat varsin erilaiset ensi vuonna, kun vuosikokousta vietetään.

Pistän toivoni myös hallitukseen valitun Ari Sandbergin harteille. Hän vaikutti ainakin kokouksessa järjen mieheltä ja tuskin pelkää sanoa mielipiteitään tai ajatella eri tavoin kuin puheenjohtaja. Hänen tietämystään todellisesta tilanteesta yhdistyksessä voin vain arvailla, mutta eiköhän se ala pikku hiljaa selvitä hänelle ajan kuluessa! Tsemppiä Ari!