KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1573 Re: huima palkkio

21.03.2011 19:05

#1570: kirjanpitäjä/ tilitstoyrittäjä - huima palkkio

Kiitos tiedosta! Noinhan asioita järkevästi pitäisikin hoitaa mutta ikävä kyllä tässä yhdistyksessä vallitsee tietynlainen järjettömyys monissa asioissa, nykyinen puheenjohtaja kannattajineen ei salli minkäänlaista puuttumista millään tavalla mm. tähän asiaan tyyliin sanoen "näin on ollut ja näin tulee olemaan"

Asioihin on yritetty saada muutosta mutta taloudenhoitaja ja palkkio tuntuu olevan "pyhä ja koskematon" tabu josta ei saa puhua eikä kysyä. Siis kielletty puheenaihe.

SIKSI TULEEKIN MIELEEN, ETTÄ KESTÄÄKÖ PÄIVÄNVALOA NE TAUSTAT JA SYYT MIKSI TÄLLAISTA PALKKIOTA MAKSETAAN TALOUDENHOITAJALLE, JA MIKSI TEHTÄVÄÄN EI KELPAA ILMAINEN AMMATTILAINEN?? JOKAINEN JÄRKEVÄ JA ASIOITA VÄHÄNKIN YMMÄRTÄVÄ IHMETTELEE TÄTÄ!!!! VARSINKIN KUN RAHA TUNTUU OLEVAN TODELLA TIUKASSA KISSOILLE JA NIIHIN MENOIHIN JOPA NIIN ETTÄ TOIMINTAA ON SUPISTETTU!?!?

ONKO TÄHÄN KAIKKEEN SYYNÄ SE SALASSA SUUNNITELTU JA PUUHATTU SÄÄTIÖITTÄMINEN?!?!??

Siksi tämä julkinen kalabaliikki monista yhdistyksessä hiertävistä, ja erittäin törkeistäkin asioista, joiden alkuperä on puheenjohtajan diktaattorimainen tapa kohdella ihmisiä ja päättää asioista, koska on yhdstyksen perustaja ja puheenjohtaja. Tämän on tuonut useasti esille.

MUTTA OIKEUTTAAKO TUO TEKEMÄÄN NÄIN USKOMATTOMAN ALHAISIA, MATALAOTSAISIA TEKOJA JOITA NYT ON TULLUT ESILLE JULKISUUTEEN?!?!? JA JOIDEN TAKIA HENKILÖKOHTAISESTI HÄNTÄ/HEITÄ VASTAAN, EI YHDISTYSTÄ, ON NOSTETTU KANTEITA!!!

MINKÄLAINEN IHMINEN TEKEE TÄLLAISTA?!?!?