KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1530 Re: Hetkinen. Siis vastustaakin kissataloa

11.03.2011 09:10

#1529: Miksi julkisuudessa sanotaan toisin? - Hetkinen. Siis vastustaakin kissataloa

Säätiöittämissuunnitelmien tullessa ilmi moni perin kummallinen palanen loksahti paikoilleen.

Olen ollut jo pitkän aikaa sitä mieltä, kun tätä touhua on seurannut, että yhdistyksen johtohahmojen päämäärä on ollutkin jo pitemmän aikaa tuo salassa kehitelty ja pidetty säätiöittämishanke. Kissat ym. hankkeet ovat olleet vain se väline ja kulissi jonka varjolla noita varoja säätiön perustamiseen on kerätty.

Ihmisiä on ns. kustu silmään

Ristiriita toiminnan ytimen ja siihen tarvittavan välineen käytön, rahan välillä on huomattava. Rahaa syydetään 16.000 taloudenhoitajan palkkioihin muttei sitä enää riitä kissoihin  sitä määrää kun olisi tarve.

Kuinkahan monta kissaa tuollakin rahalla vuodessa hoidettaisiin pois maastosta tai leikattaisiin tai jotain muuta hyvää sillä tehtäisiin millä yhdistys näyttäisi sen, että se arvostaa toimintansa keskipistettä KISSAA?? Ja on ihan oikeasti sen asialla!

Sillä saisi parempaa ruokaa, sillä rahalla eläinlääkäri tarkistaisi luovutettavia kissoja useita ja sillä rokotettaisiin pentukissoja ennen luovutusta. Yhdistyksen asiallisesti hoitamat kissat myös näin ennen luovutusta on paras esimerkki siitä miten kissaa tulee kohdella ja hoitaa.

Tuolla rahalla saataisiin monen KISSAN asiat kuntoon ennen luovutusta. Mallia voisi ottaa siitä miten rotukissat hoidetaan ja luovutetaan.

MAATIAISIKISSA EI OLE YHTÄÄN SEN HALVEMPIARVOINEN KUIN ROTUKISSA!!!

MUTTA kky,n nykyjohdon arvomaailman keskipiste näyttää olevan RAHA ei KISSAT!!