KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kuka saa kiinni mustan hevosen?
Vieras

/ #1425 Kissoja ei ole pakko viedä viralliseen löytöeläinhoitolaan !

27.02.2011 15:34

Löytökissoja ei ole pakko viedä viralliseen löytöeläinhoitolaan, mutta niistä tulee ilmoittaa sinne. Kissojen katastrofiyhdistys tekeekin niin !

1422: Höpö , höpö. Kaikki loukutetut villintyneet kissat eivät kesyynny ja villeimille kissoille on parempi päästää ne sateenkaarisillalle. (Olen ruokkinut/loukuttanut ja itselläni on ollut täysvillejä kissoja , joten tiedän asian.)

En todellakaan tykkää riitelystä ja varsinkin tässä viestiketjussa on menty liian pitkälle. Ei Terttu ole täydellinen, mutta vielä vähemmän sitä on Timo Peltoniemi kumppaneineen, jotka koko ajan tekevät eri tavoilla hallaa yhdistyksen toiminnalle.
Parannuksia tarvitaan, mutta asioista ei olisi pitänyt alkaa riidellä julkisuudessa.
Äänestän Terttua tänä vuonna, mutta tosiasia on, että neutraalimpi ihminen tarvittaisiin johtoon, jotta riitelyistä päästäisiin. Terttu on tehnyt enemmän kuin kukaan muu yhdistyksessä kissojen hyväksi, mutta kieltämättä ikä alkaa painaa ja uutta verta kaivataan. Pirjo Peltoniemeä ja opposition edustajaa en kuitenkaan äänestäisi puheenjohtajaksi.
Mistä löytyisi molempia osapuolia tyydyttävä MUSTA HEVONEN ? Valitaan nyt Terttu ja aletaan sitten pyydystämään ensi vuotta varten musta hevonen !