KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Liinu
Vieras

/ #1313 Re: Re:oikaisu

22.02.2011 10:04

Maaliskuussa 2006 oli vuosikokoukseen haalittu ihmisiä jotka eivät olleet jäseniä ja joilla ei ollut valtakirjaa, koska valtakirja ei silloin edes käynyt, silloin asiasta ei mainittu säännöissä. Muun muassa nämä ei-jäsenet äänestivät puheenjphtajaksi Kanervon vastaehdokasta, joka voitti.  Siis hänet valittiin laittomasti. Sama henkilö on nyt oppositioporukassa, vaikka ei ole enää jäsen KKY:ssä, muualla kylläkin. Kun pidettiin uusintavuosikokous, Kanervosta tuli jälleen pj. Tällöin tiedottajana toiminut ex-pj poisti heti yhdistyksen verkkosivut. Varsinainen kissojenystävä.

Tämä tieto poistetaan täältä luonnollisestikin.

Muuten, mitenkäs Lenita Airisto on sanonut: "Joka neljäs ihminen, joka julkkiksen tietää, ei pidä hänestä." Sama pätee tässäkin, ei kaikki voi kaikista ja kaikkien menetelmistä pitää. En itsekään ole välttämättä nykyhallituksen kaikkien päätösten kannalla, mutta se että porukassa, joka yrittää vallata yhdistyksen on henkilö, joka ujutti kavereitaan äänestämään itseään, vaikkeivät nämä olleet jäseniä, on kyllä aika paksua. Onkohan hänen kohdallaan kyse mistään muusta kuin valtataistelusta.

En ole jäsen, mutta tunnen muutamia jotka saivat keltaisen kirjeen ja olen käynyt lukemassa sen. Muistuivat mieleen nuo ajat kun näin HK:n nimen. Silloin hieman ihmettelin mikä porukka tämä on.