KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #908 Re: Re: taloudenhoitaja Marko Kari

11.02.2011 19:23

#906: Vieras - Re: taloudenhoitaja Marko Kari

Kuinka kauan Marko Kari on ollut rahastonhoitajana?

Mun tietämykseni ulottuu 4v. taaksepäin ja 4 x 16.000 tarkoittaa yhteensä 64.000 eli melkoinen summa ja jos hän on toiminut 10 vuotta ja tuota samaa palkkaa on maksettu niin yksinkertaisellakin laskutaidolla saa 160.000 MISTÄ TUO RAHA ON OTETTU?!?!? MIETTIKÄÄ MIKÄ SUMMA JA SE EI OLE MENNYT KISSOIHIN, KISSOJEN KULUISSA KYLLÄ ON KITSASTELTU, MUTTA EI TÄSSÄ!!!

Laskin (n.750 jäsentä x 21,00= 15,750) ettei edes jäsenmaksut riitä kattamaan tuota summaa!

Ja onko tuo palkka ainoa kulu rahastonhoitajasta? Jos KKY on merkitty työnantajaksi  niin palkan päälle tulevat vielä lisäksi sotu ynnä muut erimaksut ja ne tekevät enemmän kuin tuo palkka on. Oikeastaan työnantajalle palkka on pienin menoerä työntekijästä. Vai onko rahastonhoitajalla toiminimi minkä laskuun tekee? Vai miten tämä on hoidettu, maksaa itse verot tuosta palkastaan vai kky??

Eikä tämän pitäisi olla mitään "top secret" salaista tietoa! Jäsenillä on oikeus tietää palkkauksen perusteet ja kaikki kulut mitä aiheutuu rahastonhoitajan palkkauksesta.

VARSINKIN JOS TARJOLLA ON OLLUT ILMAISIA ALAN IHMISIÄ!!!