Tommille urhoollisuusmitali!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Tommille urhoollisuusmitali!.

Vieras

#51 Re: Yksi seikka

02.04.2012 21:13

#44: mietin vaan - Yksi seikka

...Ja mitähän merkitystä sillä sukunimellä on??? Haluatko tietää myös kaikkien niiden lastenkin sukunumet jotka hän pelasti.? Kaikkien kallisarvoinen elämä onneksi säilyi ja sehän se on tärkeintä. Eikö niin !!!! Kyllä meitä opettaja Tommia arvostavia vanhempia  riittää ilman turhia miettimisiäkin. Annetaan kunnia sille jolle se kuuluu ja toivotaan tsemppiä myös hänen toipumiselleen. <3

Vieras

02.04.2012 21:29

Kiitos opettajalle!
ihmettelijä

#53 ihmettelen

02.04.2012 21:59

Sitä vaan ihmettelen, että kun oli tuollainen kriisitilanne päällä ja oveen koputettiin, niin miksi opettaja ylipäänsä avasi oven???

Vieras

#54 Re: Joku raja

02.04.2012 22:00

#35: - Joku raja

miksi edes avasi oven?

Vieras

#55 Re: Re: Joku raja

02.04.2012 22:36

#54: - Re: Joku raja

tottakai opettaja avaa oven jos kuulee pamauksen käytävältä!!! Älkää viitsikö mollata meidän matikanopea...

huhhuh

#56 Re: ihmettelen

02.04.2012 22:38

#53: ihmettelijä - ihmettelen

tässä vaiheessa ei opettajat tienneet että se oli ampuja, kuka olis arvannu?? ja älkää väittäkö jtn perätöntä, eiköhän paikallaolijat tiedä paremmin?

Kiitollinen isä

#57 Hengenpelastusmitali

02.04.2012 23:14

Esitettäväksi esittäisin kuitenkin hengenpelastusmitalia. Ensinnäkin siksi, että se on olemassa.
Mitali annetaan tunnustukseksi erittäin rohkeasta ja neuvokkaasta tai oman hengenvaaran uhalla suoritetusta hengenpelastustehtävästä. Omasta mielestäni Tommi toimi juuri edellä mainitut kriteerit täyttävällä tavalla. Kiitos tietysti heillekkin, jotka toimivat koulun pelastussuunnitelman edellyttämällä tavalla, mutta mielestäni se on kuitenkin vähimmäisvaatimus, miten koulutuksen saaneen opettajan tulisikin toimia. Kun taas Tommin toiminta yllättävässä ja uhkaavassa tilanteessa oli todellakin ensiluokkaista. Hän nopealla reagoimisella ja toimimalla oman hengenvaaran uhalla, pelasti hyvin todennäköisesti sekä oman, että useamman muunkin ihmisen hengen. Oriveden kaupungin tulisi tehdä ko. mitaliesitys Länsi-Suomen Lääninhallitukselle

Kiitollinen äiti

#58 Re: Hengenpelastusmitali

03.04.2012 06:45

#57: Kiitollinen isä - Hengenpelastusmitali

Olen täysin samaa mieltä. Tommi on todellakin hengenpelastusmitalin ansainnut. Tämän suurempaa ja arvokkaampaa tekoa ei kukaan pysty ikinä tekemään. Hän pelasti minunkin lapseni hengen. Siitä olen Tommille ikuisesti kiitollinen.

aikuinen.

#59 selostus.

03.04.2012 14:54

Jos adressin teksti olisi oikein kirjoitettu, ja edes kunnolla kerrottaisiin mitä on tapahtunut, missä ja milloin niin adressi saisi paljon enemmän ns. näkyvyyttä.

Mutta meneehän tämä näinkin..
Yks äiti vaan

03.04.2012 15:49

Sattui TOMMI-enkeli ovelle!Lapset ovat hengissä ja terveinä!
....

#61 Haloo?!

03.04.2012 17:42

Jos pelastaa 14 ihmisen hengen niin ei muka ansaitse mitalia?? Ja osa viellä väittää että itse muka toimisi samanlailla..kovat on luulot itsestään!! Itse en ainakaan rupeaisi työntämään toista ulos luokasta, jos minua aseella osotettaisiin. Ja se että Tommi ei tiennyt että tuollainen hullu oli liikenteessä. Kunnioittakaa nyt vähän hei!!!
!!

#62 !!!

03.04.2012 17:43

TOMMI EI TIENNYT ETTÄ TOLLANEN PSYKOPAATTI OLI KOULUSSA NIIN KUKA TAHANSA VARMAAN NORMAALISTA OVEN AVAA!

Vieras

03.04.2012 19:29

Herätkäääää ihmiset!!!!!
Kyseinen opettaja vaaransi oman henkensä oppilaitten puolesta. Kyä vissii itekki kiittäisitte ku joku asettus teiän ja pyssymiehen eteen ja (suutarin ansiosta)saa tekijää sen verran perääntyyn että saa vedettyä oven kiinni...
Sen sijaan että alatte laukoon turvastanne kummallisia kommentteja, voisitte mieluummin kiittää Luojaa siitä että ei tullu kuolonuhreja.
Myös Tommi on kiitoksensa totisesti ansainnu.
Ihmettele itsenäsi!

#64 Re: ihmettelen

05.04.2012 16:40

#53: ihmettelijä - ihmettelen 

Halusin vielä sanoa vaikka muut ovatkin jo sanoneet asiasta, kukaan ei tiennyt vielä silloin, että koulussa tuollainen ampuja liikkuu. Yleensä kuuluu hyviin tapoihin avata ovi koulussa. Kiitetään luojaa, ettei joku oppilas mennyt avaamaan ovea, koska tuskin olisi osannut toimia samallalailla kuin opettaja. Kiitos Tommi!

Onneksi elämä jatkuu!

#65 Oppilaiden läheisille

06.04.2012 18:54

Oriveden koulussa on satoja oppilaita. Silti tällä sivulla on vain vähän kommentteja. Se on mielestäni osoitus siitä, että näillä nuorilla on hyvä turvaverkosto: Kuuntelevat vanhemmat, kaverit, ilmeisesti hyvin järjestetty jälkipuinti ym. Sydämestäni: Kiitos matikanopelle!

Vieras

08.04.2012 10:50

Tommi on hieno mies!
Pappa

#67 Jaksamista Tommille

08.04.2012 22:04

Minä mies poloinen olen tämän asian vuoksi itkenyt joka päivä, niin tämä koskettaa. Oikea tiedottaminen tällaisisissa asioissa on todella tärkeää kuten tässäkin kommentit sen osoittavat.Ei nuoren ihmisen kuolema voi juuri lähempänä olla kuin se on ollut Orivedellä.
Eräs isä

#68 Re: Jaksamista Tommille

27.09.2012 20:06

#67: Pappa - Jaksamista Tommille "Minä mies poloinen olen tämän asian vuoksi itkenyt joka päivä, niin tämä koskettaa. Oikea tiedottaminen tällaisisissa asioissa on todella tärkeää kuten tässäkin kommentit sen osoittavat.Ei nuoren ihmisen kuolema voi juuri lähempänä olla kuin se on ollut Orivedellä."

Pappa puhuu asiaa!