Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kommentoitu viesti

Vieras

#489 Re: Re: Miksi????

22.05.2012 22:15

#485: Vaasan Musiikkiluokkien Tuki ry / Timo Rinne - Re: Miksi????

Oli kyllä tuossa vaiheessa kutsuminen vähän myöhäistä. Yhteinen tilaisuus olisi ollut näyttö siitä, että Musiikkiluokkien tuki ry on molemmille kouluille.....mutta jostain syystä se aina unohtuu....kyllä kai yläkoulultakin on edustaja kokouksissa....vai eikö ole asiaa edes esitetty niin, että yläkoululaisetkin olisivat olleet tervetulleita? Eikö kevätrieha ollut tuki ry:n toimintaa eikä koulun, joten miten siihen olisi tarvittu pyyntö koululta? Mutta näihän se on viime vuosina mennyt.....ehkä pitäisi perustaa erilliset vanhempainyhdistykset, jos tasapuolisuus ei muuten toteudu.....

Vastaukset

Vieras

#490 Re: Re: Re: Miksi????

2012-05-22 23:06:46

#489: - Re: Re: Miksi???? 

En tiedä tätä päivää,mutta jos Yläkoulun panos Tuki ry toiminnassa ei ole lisääntynyt siitä mitä se oli ennen,niin ehkä se pitäisikin olla oma vanhempain yhdistys!

Vuosia sitten kun olin mukana ei Yläkoulua kiinnostanut Tuki ry,mutta raha toki oli yhteistä..

Jos ollaan mukana niin varmaan olisitte tienneet mitä siellä tehdään..odotitteko vain valmista "pöytää"

Timo Rinne

#491 Re: Re: Re: Miksi????

2012-05-22 23:30:46

#489: - Re: Re: Miksi miksi miksi?

Missä "tuossa vaiheessa"? Niinkuin aikaisemmin kirjoitin, tämä kevätrieha oli ensisijaisesti suunnattu rankan kevään kokeneille alakoulun oppilaille ja heidän perheilleen. Päiväkin oli sama, jolle oli alustavasti ALAKOULUN kevätkonserttia suunniteltu - ennen kuin sekin peruuntui. Kuten mainitsin, tapahtuman suunnittelupalaverissa rajasimme tilojen rajallisuudesta (max 150 henkeä) ja silloisesta sateen uhkasta johtuen kutsun ensisijaisesti 3-6 luokille, laajentaen sen koko alakoulun musiikkiluokille PERHEINEEN (siis myös yläkoululaiset olivat tervetulleita). Tapahtumassa jaettiin perinteiset ruusut 6. luokkalaisille, kuten yläkoulun musikaalissa jaoimme 9. luokkalaisille viikko sitten. Ne yläkoululaiset, joita alakoulun kevään tapahtumat eivät ole koskettaneet millään tavalla, ovat saaneet keskittyä rauhassa oman koulunsa tapahtumiin.

Minä olen koko vuoden odottanut tasapuolisuutta ylä- ja alakoulun välillä ja kaikkea muuta olen saanut kohdata.
Silti olen edelleen koittanut olla tasapuolinen. On yläkoulun viestinviejä ollut aina mukana kokouksissa, muttei kertaakaan yläkoulun musiikinopettaja kuluneen vuoden aikana. Voimme varmasti järjestää myös yläkoulun oppilaille vastaavan tilaisuuden vastaavan tilanteen osuessa kohdalle.

Enempää en aio tätä asiaa tällä foorumilla kommentoida. Soittakoon/viestittäköön suoraan minulle se, jolla on asiaa.