Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kommentoitu viesti

Timo Rinne

#491 Re: Re: Re: Miksi????

22.05.2012 23:30

#489: - Re: Re: Miksi miksi miksi?

Missä "tuossa vaiheessa"? Niinkuin aikaisemmin kirjoitin, tämä kevätrieha oli ensisijaisesti suunnattu rankan kevään kokeneille alakoulun oppilaille ja heidän perheilleen. Päiväkin oli sama, jolle oli alustavasti ALAKOULUN kevätkonserttia suunniteltu - ennen kuin sekin peruuntui. Kuten mainitsin, tapahtuman suunnittelupalaverissa rajasimme tilojen rajallisuudesta (max 150 henkeä) ja silloisesta sateen uhkasta johtuen kutsun ensisijaisesti 3-6 luokille, laajentaen sen koko alakoulun musiikkiluokille PERHEINEEN (siis myös yläkoululaiset olivat tervetulleita). Tapahtumassa jaettiin perinteiset ruusut 6. luokkalaisille, kuten yläkoulun musikaalissa jaoimme 9. luokkalaisille viikko sitten. Ne yläkoululaiset, joita alakoulun kevään tapahtumat eivät ole koskettaneet millään tavalla, ovat saaneet keskittyä rauhassa oman koulunsa tapahtumiin.

Minä olen koko vuoden odottanut tasapuolisuutta ylä- ja alakoulun välillä ja kaikkea muuta olen saanut kohdata.
Silti olen edelleen koittanut olla tasapuolinen. On yläkoulun viestinviejä ollut aina mukana kokouksissa, muttei kertaakaan yläkoulun musiikinopettaja kuluneen vuoden aikana. Voimme varmasti järjestää myös yläkoulun oppilaille vastaavan tilaisuuden vastaavan tilanteen osuessa kohdalle.

Enempää en aio tätä asiaa tällä foorumilla kommentoida. Soittakoon/viestittäköön suoraan minulle se, jolla on asiaa.

Vastaukset

Olen ollut mukana TYÖSSÄ Aikanaan oman lapseni ollessa Musiikkiluokilla!

#492 Re: Re: Re: Re: Miksi????

2012-05-22 23:38:51

#491: Timo Rinne - Re: Re: Re: Miksi???? 

Juuri näin on aina ollut,Yläkoulu ei oikein ymmärrä mitä sana Tasapuolisuus tarkoittaa,siis myös omaa panosta yhteiseen työhön! Se ei ole vain joku jäsenmaksu se on paljon muuta mitä meidän pitää ja saamme lastemme eteen tehdä!!!!