Tuen Ahmoon koulun säilyttämistä!

Kommentoitu viesti

Vieras

#437 Re: Re:

28.05.2015 18:01

#424: - Re: Re:  

Eihän tuollaisesta "mieluummin siirryn syrjään yhteistyöstä koulun kanssa" voi tulla kuin surulliseksi. Mahdatko nyt ajatella lapsesi parasta tässä ollenkaan? Hän siirtyy Nyhkälän kouluun ellei jo ensi syksynä niin ainakin sitä seuraavana, sille ei mitään mahda. Lapsesi opettaja/t ei/vät ole syypäitä, eivätkä luokkakaverit vanhempineen. Onko siis tämän ahmoolaisen tarkoitus luoda sellainen luokka lapselleen, jossa ei yhteistyötä tehdä?

Nyhkälän koulun rehtori = Ahmoon koulun rehtori. Täällä puhutaan lähes yksinomaan Nyhkälän rehtorista...

Vastaukset

O.S
Vieras

#438 Re: Re: Re:

2015-05-28 18:14:39

#437: - Re: Re:  

Eiköhän se aika monessa koulussa mene niin, että lapset menevät kouluun ja tulevat koulusta. Sitten sinä itse allekirjoitat kotiin tulleet kokeet, thats it. Niin se ainakin itselläni oli, kun koulua kävin. Uskallan väittää että harvassa koulussa sellaista yhteistyötä on ollut kuin Ahmoon koulussa!

Miksei sitten suotaisi hänelle soluttautua muiden sekaan?Lapsensa parasta varmasti ajatteli, kun toivoi oman kyläkoulunsa säilymistä. Sitähän moni ei ajattele, ennen kuin on oma vene kyseessä.

Vieras

#439 Re: Re: Re:

2015-05-28 18:25:56

#437: - Re: Re:  

Olen ihan samaa mieltä aikasemman kirjottajan kanssa että kyllähän tässä sellainen meininki on että yhteistyö kodin ja koulun välillä, sille ei sivistysjohtaja, demarit ja rehtori anna mitään arvoa. Että ylläpidä sinä vaan keskenäs jotai yhteistyötä ja luokkahenkeä. Miksi tuon toisen kirjottajan tai minun pitäisi ajatella jotain luokkahenkeä? Jos ajatus suhmurakoulusta on negatiivinen niin varmaan on kaikille parempi pysyä poissa. Voit sinä sitten näyttää, miten keräät rahaa koulun retkiin ja järjestät koulunkerhoja. Yleensä tuollaiset neuvojat ovat just niitä, jotka eivät tikkua ristiin saa ja ovat silti suuna päänä pätemässä.