Savisaaren eläinsuojan oloja parannettava

Kommentoitu viesti

Jenni Özkaya
Adressin tekijä

01.09.2011 16:36

Hei Arja,

Tulen kertomaan mikä kaikki teillä on huonosti, kunhan olen ensin tutkinut tarpeeksi asiaa. Jos eläintä näytetään eläinlääkärille heti sen suojalle tullessa, ennen kuin se kaksi viikkoa on kulunut, ei eläinlääkäri voi sitä noin vain lopettaa. (Talteenotettua eläintä on säilytettävä vähintään 15 päivän ajan, minkä jälkeen kunnalla on oikeus myydä, muutoin luovuttaa tai lopettaa eläin.) Kun minä toin teille kissan ei edes kukaan teidän työntekijöistä tarkastanut sitä, vaikka kerroin sen olevan sairas.

Olen juurikin sitä porukkaa eikä minua vaivaa että tiedät sen. Olisin itse pian ottanut sinuun yhteyttä ja kertonut asiasta. Sinä itse lähetit meidät Paavo Miettisen luo ja hän oli kanssamme samaa mieltä siitä että kissan oli parempi olla meillä sijaishoidossa. Muuten en ala sinun kanssasi asioimista julkisesti kommentoimaan, mutta oli se aika ala-arvoista käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

Jos haluat keskustella asiasta lisää, laita ihmeessä minulle sähköpostia :)

Terveisin,
Jenni

Vastaukset

Vieras

#7 Re:

2011-09-01 19:12:59

#6: Jenni Özkaya -

Kaupunki ei maksa löytöeläinten eläinlääkäritarkastuksia. Jos toki haluat tukea löytöeläinten hoitoa, voit toki kustantaa eläinlääkäripalvelut suojalle vaikka päivittäin. Emme toimi lahjoitusvaroille kuten esim. Piskis tai Hesy, vaan kaikki on maksettava omasta pussista. Eli Hyvä Jenni, ota yhteytä päättäviin politikkoihin, ja vaadi resusseja eläinten eläinlääkintään.

Arja