Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti

N40

#1537 Älytön addressi eikä johda mihinkään!

26.09.2013 00:54

Vaikka saisitte 100.000 nimeä, niin ei eduskunta korvaansa lotkauta jollekin rasistien, junttien tai muuten vaan tietämättömien addressille. Koko addressi täynnä katkeraa valitusvirttä ja jopa enemmän ilman mitään oikeaa faktaa. Faktaksi ehdotetaan Aamulehden artikkelia, mutta eihän se todista yhtään mitään. Kateellisten rasistien panettelua vaan. Vai kuinka moni oikeasti tuntee henkilökohtaisesti jonkun maahanmuuttajan ja kaikki faktat, mitkä vaikuttavat etuihinsa (eiväthän ns. suomalaistenkaan tuet ole kaikki samanlaisia keskenään)? Kuinka monella on viisihenkinen perhe? Kuinka moni tietää, mitkä kaikki asiat vaikuttavat sosiaalietuihin? Ja mikä muka olisi syy maksaa jollekin ryhmälle enemmän ja toiselle vähemmän? Tai kuinka moni edes tietää, mitä maahanmuuttaja tarkoittaa, kuinka erilaisia ihmisiä tuon ryhmän sisälle mahtuu? Höpöhöpö, olette ihan säälittäviä, mutta mitäs tuosta - onneksi ette ole päättämässä mitään.

P.S. Itse asiassa mun mielestä kaikki tuet kaikilta voisi lakkuttaa. Mikä velvollisuus valtion on antaa ilmaista rahaa kenellekään? Nämä kaiken maailman tuet ovat kestoihmetyksen aihe täällä Suomen rajojen ulkopuolella. Etenkin kun Suomi ei ole samalla tavalla rikas kuin monet ns. köyhemmät valtiot - väkimäärä vaan on niin pieni, että on "varaa" tukea ihmisiä. Itse olen ns. työtön, mutta omasta tahdostani (työllä ei kovin usein "rikastu" edes pienessä mittakaavassa). Sen sijaan sijoitusmaailmasta saa hyvin leipänsä, samoin kuin Suomen valtiokin (kaikille Kreikan ym. lainoja vastustaville tiedoksi). Yhtään tukea en ole Suomen valtiolta hakenut enkä saa (vaikka miksen voisi muiden tapaan, maahanmuuttaja tahi ns. kantasuomalainen, käyttää hyväkseni valtiota, joka on päättänyt ilmaista rahaa jaella?).

Vastaukset

Vieras

#1540 Re: Älytön addressi eikä johda mihinkään!

2013-09-26 08:22:09

#1537: N40 - Älytön addressi eikä johda mihinkään!

pää kii niggersin rakastaja. fakta on se mitä me sanotaan. muut ei kiinnosta näin on.

Vieras

#1568 Re: Älytön addressi eikä johda mihinkään!

2013-09-27 19:22:07