Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#20204 Re: Re: Re: Mää oon ahvena.....???

08.09.2013 19:40

#20202: - Re: Re: Mää oon ahvena.....???

Se tyhjästä syntyminen kun tapahtui muutama miljardi vuotta ennen kuin synnyit

Vaikka olisi tapahtunut 100 miljardia vuotta ennemmin, niin edelleen väitän, ettei mikään synny itsestään tyhjästä.

Vastaukset


Vieras

#20207 Re: Re: Re: Re: Mää oon ahvena.....???

2013-09-08 19:50:15

#20204: - Re: Re: Re: Mää oon ahvena.....???

No ei ilmeisestikään tyhjästä... Ensin oli alkuräjähdys, jossa aine organisoitui atomeiksi ja ioneiksi. Sitten jo maapallon ollessa olemassa sopivat ainesosat ja sopivat energiat kohtasivat täällä suotuisissa olosuhteissa ja muodostivat ensin aminohappoja ja niistä myöhämmin vähän legopalikan tapaan suurempia kokonaisuuksia, jotka alokoivat orientoitua itsestään. Tuossa elämän synty lyhyesti.

Mitä oli ennen alkuräjähdystä, on ihmisaivoille ylivoimainen asia käsittää. Tiedemiehetkin ovat siitä erimielisiä. Jotkut ovat sitä mieltä, että ei mitään, jotkut, että pelkkää energiaa. Jotkut taas kallistuvat sille kannalle, että universumi on ollut jatkuvassa laajenemisen ja supistumisen syklissä, joka on jatkunut ikuisesti. Tämä ikuisuuskin on ihmismielelle täysin käsittämätön asia, joten ymmärrän toki ymmärtämättömyyden tuskan. Jos asioita yrittää fundeerata vain siitä näkökulmasta, miltä maailma näyttää pirttipöydän äärestä, ei mahdollisuuksia ymmärrykseen kerta kaikkiaan ole.