KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ari Sandberg
Vieras

#1872 Re: Re: Taloudenhoidosta

08.04.2011 15:11

#1829: Sanna Kaski - Re: Taloudenhoidosta 

 Kommenttini asiaan. Kirjanpitolaki muuttui jokin aikaa sitten. Ennen tuloslaskelma ja tase olivat eri näköisiä. On hallituksen asia, millä tavoin se esittää nämä asiat. Laki velvoittaisi erittäin supistuneeseen esitystapaa. Nyt eisttety tapa on laajempi ja antaa paremman kuva tileistä. Olen saanut laajemman tilinpäätöksen käyttööni, tutustunut siihen ja se on vedenpitävä. Itse en ole tästä vastuussa, mutta seison sen takana kyllä. Seuraavsta tilinpäätöksestä olen taas vastuussa luottamustehtäväni kautta. Mitä tulee taloudenhoitajan palkkaukseen, ei se ole valtakunnan salaisuus. Kyllä asioille voidaan tehdä jotian, jos niin halutaan. Mutta, onko arvetta siihen, en tässä vaiheessa osaa sanoa.

Vastaukset

Sanna Kaski
Vieras

#1874 Re: Re: Re: Taloudenhoidosta

2011-04-08 16:02:46

#1872: Ari Sandberg - Re: Re: Taloudenhoidosta 

 Moi Ari

En usko itsekään (niinkuin olen moneen kertaan täällä sanonut) että mitää häikkää olisi. Tämä keskustelun pätkä liittyi siihen että joitakin KKY:n jäseniä ja ei jäseniä kiinnostaa erityisesti se paljonko on mennyt varsinaisiin kissojen kuluihin eli eläinlääkäri, ruuat ja hiekat jne.

Nämä näkyy yhdessä köntässä vuosikokouksessa esitetyssä tilinpäätöksessä ja on tosiaan hallituksen päätös miten ne esittää. Ymmärtääkseni ei aiempina vuosinakaan ole tämän tarkemmin kuluja esitetty jäsenistölle. Eli kulut köntässä. En tiedä miksi ei haluta yksityiskohtaisemmin eriteltynä esittää, siitä kun ei ole kellekään mitään haittaa. Ja taloudenhoitajan kulut näkee meno- ja tuloarviosta (ellei toteutuneet sitten eroa siitä huomattavasti). Siksi olinkin sitä mieltä että ei pitäisi olla ongelma kertoa näistä eri kulueristä niistä kiinnostuneille.