LAUNEEN KOULUN LAPSET HÄDÄSSÄ!

Kommentoitu viesti

Minni Salminen

#252 Arvokysymys!

30.03.2013 21:26

Joku kommentoi minulle: "Hyvällä asialla oot. Pikkasen mua kuitenkin hämää toi julkkisten pävitys seinällä. Ei kai niitten ääni yhtään sen arvokkaampi oo."

Ei todellakaan ole, vaan nimenomaan olen korostanut, että jokaikinen nimi adressissa on yhtä tärkeä kuin toinenkin.
Julkisuus tekee kuitenkin asiasta näkyvämmän ja huomioarvo on hurjan paljon suurempi kuin mitä se muuten olisi.

Tarkoituksemme on muuttaa samalla asenteita sisäilmaongelmia ja lapsen oikeusturvaa kohtaan ja mahdollisuuksien mukaan vaikuttaa muistakin tulevista kouluremoteista päättävien arvoja, eikä vaan pelkästään Launeen koulun tilannetta.

Tilanne Suomessa on niin hankala päiväkotejen ja koulujen kosteusvaurioiden ja sisäilmaongelmien osalta, että aiheesta pitäisi ehdottomasti puhua paljon enemmän ja avoimemmin, kuin mitä tällä hetkellä tehdään. Salailukulttuuri saisi jo jäädä taakse.

Se mihin kunnissa rahaa pistetään, on nimenomaan arvokysymys.

Vastaukset

Kyllästynyt homeope

#253 Re: Arvokysymys!

2013-03-30 21:56:27

Hyvä Minni! Teet todella tärkeää työtä monien muidenkin puolesta. Salailun pitäisi loppua ja kaikki keinot on siinä sallittuja. Jokainen nimi on tärkeä ja on hyvä, että monia julkkiksiakin on mukana. Tämä on yhteinen ja vakava asia, joten sen pitääkin saada kunnon näkyvyyttä vaikenemisen ja välinpitämättömyyden sijaan.