Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Pyhäliitto

25.03.2013 19:33

Voisiko sukupuolettomat kommentoijat pysyä siellä omalla sivustolla, jotka ajavat saastaisia himoja edistäviä lakejaan läpi.
Avioliitto on pyhä Jumalan asettama liitto miehen- ja naisen vlille jo maailman alussa. Tässä liitossa haluamme myös lastemme ja lastenlapsemme elävän.

Vastaukset

Vieras

#2564 Re:

2013-03-25 19:36:05

#2562: Pyhäliitto -

Pashat se mitään pyhä ihmisille on. Puolet avioliitoista päättyy eroon. Perheväkivalta on todella yleistä, hakataan vaimoa ja hakataan lapsia. Petetään toista. Mennään uudelleen naimisii ja taas erotaan.

itku pitkästä ilosta

#2601 Re:

2013-03-25 20:21:20

#2562: Pyhäliitto -

Minen ole sukupuoleton, olen heteronainen, kertaalleen kirkossa vihitty. Joskin jo avioeroon päätynyt. Minä haluan lasteni kasvavan perheessä, jossa on rakkautta ja kunnioitusta. Sillä mitä minun tai kumppanini pöksyistä löytyy, ei vaikuta tähän millään lailla (ja ennenkuin jollakin on palkokasvi nenässä, niin ei, en ole lesbo vaan parisuhteessa miehen kanssa). Myöskään rakkaus toiseen ei ole milläänlailla riippuvaista sukupuolielimistäni. Btw, äidin ja isän hehkutus ainoana oikeana perheenä on jokseenkin, noh, ärsyttävää. Luulen, että esim Erika, jonka oma bioisä kumppaninsa kanssa kidutti kuoliaaksi, olisi mieluummin elänyt adoptoituna esim kahden isän perheessä. Rakastettuna ja toivottuna.