Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

heterohenri

#2541 Re: Re: Tiesittekö? :)

25.03.2013 18:20

#2499: taku - Re: Tiesittekö? :)

Onhan se todella idioottimaista ja se kertoo vajaasta päästä kun tasa-arvoa ei edes kunnioiteta. Hyvä jos on ollut politiikassa kiinni jo nuoresta asti, mutta keskity tärkeämpiin asioihin.  Politiikan ei pitäisi edes puuttua kahden IHMISEN sitoutumise halukkuuteen.

 

Vastaukset

taku

#2555 Re: Re: Re: Tiesittekö? :)

2013-03-25 19:04:38

#2541: heterohenri - Re: Re: Tiesittekö? :)

Minun mielestäni eettisten poliittisten tai uskonnollisten mielipiteiden perusteella ei voi ketään sanoa idiootiksi.Jos joku on idiootimaista niin se että LUULEE TIETÄVÄNSÄ SELLAISTA MITÄ EI VOI TIETÄÄ.Ymmärrä hyvä ihminen että minä en väitä tietäväni mitään sanon vaan mielipiteeni.En pidä tätä asiaa sinänsä kovin tärkeänä mutta koen että on hyvä keskustella kaikenlaisista asioista.Tälläisissä keskusteluissa voi hioa omia kirjoitus ja keskustelutaitojaan.Tässä on sivuttu myös monia muita varsin tärkeitä asioita.Tämä on ollut erittäin hyvä keskustelu lukuunottamatta eräiden fanaatikkojen ala arvoisia kommentteja puolin ja toisin.Tykkään sivistyneestä keskustelusta jossa ei haukuta muita vaan kunnioiteaan muita.Kunnioian niitä ihmisiä jotka tätä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavat ja ootan heiltä vastaavaa kunnioitusta omalle mielipiteelleni.se että haukkuu ja solvaa muita kertoo yleensä jotain henkilöstä itsestään.En myöskään tykkää näistä kommenteista jossa rinnastetaan homoja pedofiileihin tai eläimiin sekaantujiin.

Sanot ettei politiikanpidä puuttua ihmissuhteisiin.Eikö silloin olisi parasta kumota koko avioliittolaki ja jättää se puhtaasti kirkolliseksi toimitukseksi.

En vaan ymmärrä missä on epätasa-arvo kun ei heteropareillakaan ole oikeutta rekisteröityyn parisuhteeseen.Minullakaan ei ole Suomessa mahdollisuutta avioitua uskontoni vuoksi.Minun uskoni mukaan sellainen suhde jossa saa vapaasti pettää puolisoaanon vastoin Jumalan tahta.Muunlaiset parisuhteet ova kuitenkin Suomessa laittomia ja onkin jännää kuinka nämä liberaalit ovat innolla rajoittamassa minun elämäänikieltämällä minulta uskoni mukaisen suhteen oikein lailla