Orpon hallituksen on erottava

Orpon hallitus ei toimi kansan tahdon mukaisesti. Uusien gallupien (HS,YLE) mukaan kansa (tässä  vastaajat) eivät kannata hallituksen työelämäheikennyksiä. Hallituksella EI ole todellista "mandaattia" näiden heikennysten toteuttamiseen. Hallituksessa erityisesti PerSut pettävät suuren osan vaalilupauksistaan.  Hallitus levittää myös disinformaatiota näitä heikennyksiä perustellessaan (esim. työllisyysvaikutukset, "Ruotsin malli").

Alla YLEn kyselyn kysymys hallituksen toiminnasta työmarkkinoiden uudistamisessa

• Screenshot_2024-02-17-21-22-30-233_com.android_.chrome_.jpg

Yksi hyvä huono esimerkki on myös tuo Orpon "tunnin rata".  Teiden hoitovelka on suuri. Maakuntien tiet ovat rapakunnossa.  Miksi  tällaisia etelän hankkeita. Samaa voi kysyä myös yritystuista useille suurille yrityksille. Tuet menevät omistajien ja yritysten johdon kohtuuttomaan palkitsemiseen. Sama koskee ns. Hyvinvointialueiden johtajien palkkoja ja hallinnon kustannuksia. Johtajan palkalla saisi monella alueella ainakin 5 hoitajaa.

MUISTAKAA vahvistaa allekirjoituksenne. Muuten se ei tule voimaan. Saatte allekirjoituksenne jälkeen sähköpostin, jossa pyydetään vahvistustanne. Kuitatkaa se

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Esa Auramäki voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…