Täydet ihmisoikeudet syntymättömille lapsille.

61 vuotta sitten 28.8.1963 piti Martin Luther King Jr kuuluisan puheensa “I have a dream – minulla on unelma”. King julisti: Minulla on unelma. Tämä unelma on syvästi juurtuneena amerikkalaiseen unelmaan. Unelmoin että tämä kansakunta nousisi elämään todeksi tunnustuksensa siitä että pidämme itsestään selvänä, että kaikki ihmiset ovat luotu tasa-arvoisiksi. Minulla on unelma, että kerran minun neljä pientä lastani ei arvioitasi ihonvärinsä vaan luonteensa mukaan”

Minulla on uusi unelma että 60 vuoden jälkeen syntymättömät lapset aina hedelmöitymisestä eteenpäin sisällytettäisiin tähän unelmaan. Että heille annettaisiin sama ihmiskunnioitus, samat ihmisoikeudet ja oikeus elämään, kuin meille muillekin. Tämän unelman toteuttamiseksi vaaditaan muutoksi maamme lainsäädäntöön. Tämä on minun/ meidän unelma. Onko se myöskin sinun?

Peter Silfverberg, Kokkola    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn sen, että Peter Silfverberg, Kokkola näkee kaikki tällä lomakkeella antamani tiedot.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Annan suostumukseni siihen, että tällä lomakkeella antamiani tietoja käsitellään seuraavissa tarkoituksissa:

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 1000 ihmiselle.

Lisätietoja…