Ambulanssien välitön lähtövalmius koko Pirkanmaalle

Ambulanssihoitsu

/ #128

07.11.2012 16:20

Jos et ymmärtänyt niin tarkoitin, että jos on välitön lähtövalmius se vaikuttaa työaikaan, koska silloin ei saa tehdä näin pitkiä työvuoroja. Jos VARALLAOLOSTA päästäisiin, silloin väki todella lähtisi asemapaikalta (siltikin haluaisin sinne suihkumahdollisuuden). Minä lähden todella virven soidessa nopeasti liikkeelle KOSKA muuten en kotoani ehdi sen 15 minuutin sisällä tallipaikalle. Tämän kerroin niille jotka olettaa minun kaivavan nenääni huvikseni. Ja todella olen vähän vajaassa 15minuutissa tallissa KOSKA 15minuutin varallaolo tarkoittaa, että ambulanssi lähtee liikkeelle sitten kun se 15minuuttia on kulunut. Ei riitä että kurvaan pihaan, vaan jos ei työkaveri ole ehtinyt ottamaan autoa vielä tallista (ei. emme omista automaatti ovia) on auto otettava sieltä tallista pois ja on vielä selvitettävä missä hälytysosoite sijaitsee. Tämä tarkennukseksi, kun en ilmeisemmin oikein osannut tuoda asiaani esille.