Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Vieras

/ #612 Re: Re: Re: Re:

07.06.2012 11:06

#610: - Re: Re: Re: Eikös lehdessä lukenut, että nuo kiusaamisasiat oli jo tutkittu eikä mitään aihetta toimenpiteisiin ollut löytynyt. Kuulostaa minustakin aika kaukaa haetulta. Jos puututaan huonoon ja asiattomaan käyttäytymiseen, ei se ole kiusaamista, se on esimiehen tehtävä.

Ei niitä ole tutkittu koska Juri ei niitä ole tuonut esille.   Asia saattaa tulla esille vasta nyt kun asioita enemmän tutkitaan. Luulen, että vasta Jurin oikaisuvaatimuksessa tämä tulee esille, jos silloinkaan.  Juri ei ole syyttämässä ketään mistään vaan puolustamassa itseään.  Kiusaamista on hyvin hyvin vaikea toteennäyttää.

Mutta nyt kun irtisanominen on tehty niin siinä on pakko olla selkeitä syitä joihin Juri voi tehdä oikaisivaatimuksen.  Aiemmin hänen on ollut paha puolustautua kun ei ole ollut selkeätä syytä.

Jos olen ymmärtänyt oikein niin Rehtori on se joka voi irtisanoa eikä kukaan muu.

Jos Juri voi julkisesti videolla sanoa, että "Vararehtori (apulaisrehtori) ei tiedä syytä, on jokin pahasti väärin.