Uutisointi Johanna Tukiaisesta lopetettava

abortti.blogspot.com
Vieras

/ #44 Kaupat täynnä roskalehtiä. Missä todelliset uutiset. En maksa enää tv-lupamaksua.

01.12.2010 15:43

TIEDOKSI TÄLLEKIN PALSTALLE:

1.11.2010

Viestintävirasto
TV-maksut

Olen tänään saanut Tv-maksulaskun. Irtisanon lupasopimukseni kanssanne, koska että lähetä minua kiinnostavaa ohjelmaa, kunnon ulkomaanuutisointi puuttuu ja vieraskieliset kanavat eivät taloyhtiössäni näy.

Minulla on vain ikivanha tv-laite, jonka olen lahjaksi saanut. Lahjoja ei anneta pois, joten aion pitää tämän vanhan laitteeni, jossa on häiriöitä. Eilenkin laite oli hiljaisena pitkiä aikoja. Katkaiskaa yhteyteni, jos se mielestänne on ratkaisu tilanteeseen. Minä en tv-laitteestani luovu.

Äitini, vanha ihminen taistelee tv-tekniikan kanssa. Hänellä on kolme kaukosäädintä ja lisää monimutkaista tekniikkaa on tulossa.

Toimeentulotuesta ja minimieläkkeestä ei tällaisia lupamaksuja pysty maksamaan. Syrjäytyneet, työttömät ja muut kotona olevat tarvitsevat jotakin tekemistä. Heille telkkarista pitää tulla kunnon ohjelmaa.

Nyt olen saanut tarpeekseni. Haastakaa minut oikeuteen siitä, että pidän laitteeni, minkä aion tehdä. Tarvitsen laitteen, koska mielenkiinnosta seuraan mitä ihmisille täällä Sirkussuomen pimennossa oikein tarjotaan. Hyvinvointivaltiossa kuuluu uutisten olla ilmaisia.

Ystävällisin terveisin

Irmeli Grunau
irmeli.grunau@kolumbus.fi
Espoo